Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1176386 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1300 Gepost op: 14 april 2010, 23:17:12
Was een makkelijke dag voor jou Aram. Je kon bijna van het ene zo lopen naar het andere. Ik was lekker aan het coördineren binnen, moet ook gebeuren  :-\

Inderdaad! Reed net weg van het gaslek; pieppiep ongeluk N201. Allemaal dezelfde agenten van bij het gaslek natuurlijk. 8)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1301 Gepost op: 15 april 2010, 00:20:54
Inderdaad! Reed net weg van het gaslek; pieppiep ongeluk N201. Allemaal dezelfde agenten van bij het gaslek natuurlijk. 8)
Niet allemaal, ik was al onderweg naar de lunch. Je was trouwens laat bij het gaslek ;-) Maar goed, je hebt toch nog die knappe motordiender kunnen filmen...


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1302 Gepost op: 15 april 2010, 15:41:09
Niet allemaal, ik was al onderweg naar de lunch. Je was trouwens laat bij het gaslek ;-) Maar goed, je hebt toch nog die knappe motordiender kunnen filmen...
Ik zat eerst nog op school. :) (Die school waarvan die vervelende kinderen tegengehouden moesten worden :P)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1303 Gepost op: 15 april 2010, 16:40:53
Niet allemaal, ik was al onderweg naar de lunch. Je was trouwens laat bij het gaslek ;-) Maar goed, je hebt toch nog die knappe motordiender kunnen filmen...
Dat had je goed voor elkaar..
Mijn collega's kwamen binnen toen de kantine al een uur gesloten was.....


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1304 Gepost op: 15 april 2010, 17:16:27
Hierbij een link naar een filmpje van een AT inzet!  :o  De melding was dat er een man met een vuurwapen naar binnen ging maar bleek later gewoon een TOMTOM!!   :-\


http://www.mediatv.nl/nieuws/4427/Arrestatieteam_valt_woning_binnen_om_TomTom_(video).html


Eigenlijk best rot voor die mensen als je zo uit je huis gehaald wordt voor niets!  :-[ >:(
Brandweer Papendrecht


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1305 Gepost op: 15 april 2010, 19:18:16
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1306 Gepost op: 16 april 2010, 12:12:48
Eigenlijk best rot voor die mensen als je zo uit je huis gehaald wordt voor niets!  :-[ >:(

Er is eerst geprobeerd om contact te leggen dmv een onderhandelaar maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Dan maar het zekere voor het onzekere....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1307 Gepost op: 16 april 2010, 12:38:46
Er is eerst geprobeerd om contact te leggen dmv een onderhandelaar maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Dan maar het zekere voor het onzekere....

Als ik het filmpje bekijk had het zomaar ook gekunt dat er een vuurwapen aanwezig zou zijn..

En op 1:05 (of ergenst in de buurt) legt een agent iets weg met een slang eraan? Werkt het AT met hydraulische gereedschappen o.i.d?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1308 Gepost op: 16 april 2010, 12:51:37
En op 1:05 (of ergenst in de buurt) legt een agent iets weg met een slang eraan? Werkt het AT met hydraulische gereedschappen o.i.d?

Ziet er uit als de Holmatro (ja, die van de oranje schaartjes en spreiders) Entruder  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1309 Gepost op: 16 april 2010, 12:56:19
oh oh oh en weer blundert de politie .