Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1182237 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #1630 Gepost op: 19 augustus 2010, 21:28:41
sow.. dat is inderdaad een flink ongeluk! Toevallig ook bekend waar dit heeft plaats gevonden?

Mexico, waar precies geen idee.

gr
Mike


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1631 Gepost op: 20 augustus 2010, 00:45:32
LiveLeak.com - Horrific Highway Crash Leaves Half-A-Dozen Dead
Wie nu nog durft te beweren dat 112-pubers hier in Nederland over de schreef gaan door bij elke OMS ter plaatse te zijn zou eventjes dit filmpje moeten zien. Walgelijk dat zoiets in beeld is gebracht. (En dan ga ik nog kijken omdat ik nieuwsgierig ben ook... pff)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #1632 Gepost op: 20 augustus 2010, 23:45:45
Wie nu nog durft te beweren dat 112-pubers hier in Nederland over de schreef gaan door bij elke OMS ter plaatse te zijn zou eventjes dit filmpje moeten zien. Walgelijk dat zoiets in beeld is gebracht. (En dan ga ik nog kijken omdat ik nieuwsgierig ben ook... pff)
Bij het eerste slachtoffer heb ik het filmpje weggeklikt. Bespottelijk gewoon dat je zo iets filmt en plaatst. Onbegrijpelijk :-X

edit: spelling
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #1634 Gepost op: 21 augustus 2010, 03:16:49


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #1635 Gepost op: 21 augustus 2010, 08:11:36
flimpje

User: tin0rg

Bijzondere tegenstelling (grappig mag ik het vast niet noemen); een moderne politie-auto brand uit en een oude DDR-brandweerwagen wordt ingezet om te blussen  ^-^


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1636 Gepost op: 21 augustus 2010, 08:42:23
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #1637 Gepost op: 21 augustus 2010, 16:48:12
Ik weet niet of dit filmpje er al op stond, kwam hem toevallig zojuist tegen op jouwbuis.

Leuk is om te horen dat de Meldkamer van de Esso de aanwezigen bij het tankstation toespreekt om het station te verlaten.

Filmpje: TheFireman647


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #1638 Gepost op: 21 augustus 2010, 17:06:59


Leuk is om te horen dat de Meldkamer van de Esso de aanwezigen bij het tankstation toespreekt om het station te verlaten.

Duidelijke boodschap, maar je ziet de man op de voorgrond twijfelen. Wellicht dat de melding iets meer info moet bevatten, bijvoorbeeld de reden van de ontruiming. Ik ben altijd groot voorstander van begrip kweken, kunnen er nooit misstanden ontstaan  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #1639 Gepost op: 21 augustus 2010, 17:22:46
Duidelijke boodschap, maar je ziet de man op de voorgrond twijfelen. Wellicht dat de melding iets meer info moet bevatten, bijvoorbeeld de reden van de ontruiming. Ik ben altijd groot voorstander van begrip kweken, kunnen er nooit misstanden ontstaan  :)

Het zou inderdaad niet verkeerd wezen als er gezegd zou worden dat het een brand in de prullenbak betrof. Maar uiteindelijk rijd wel iedere auto weg.

Offtopic: Misschien twijfelde de man op de voorgrond niet, maar dacht hij.. shit straks sta ik stil zonder benzine  0098