Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184399 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #2020 Gepost op: 6 maart 2011, 10:11:18
Sinds vandaag heeft SvanderValk 200 abonnees. Speciaal daarvoor deze promo over brandweer Sommelsdijk & Middelharnis.

PROMO BRANDWEER SOMMELSDIJK & MIDDELHARNIS

leuke promo
 maar ik zou als het korps eens op zoek gaan naar een andere bls - aed instructeur
in het bls -aed  zitten nog vele verbeterpunten


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


KME

  • Gast
Reactie #2022 Gepost op: 7 maart 2011, 05:18:14
leuke promo
 maar ik zou als het korps eens op zoek gaan naar een andere bls - aed instructeur
in het bls -aed  zitten nog vele verbeterpunten  

Oh, hoezo? Hoe kun je dat zien aan dit korte stukje film dat je ziet. Onderbouw je uitspraak eens, hebben we veel meer aan.


tas 73-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
Reactie #2023 Gepost op: 7 maart 2011, 11:55:23
leuke promo
 maar ik zou als het korps eens op zoek gaan naar een andere bls - aed instructeur
in het bls -aed  zitten nog vele verbeterpunten
Bedankt! Maar voordat er allerlei conclusies worden getrokken, wil ik even benadrukken dat de beelden welke te zien zijn slechts een momentopname zijn. ;)

Overigens ben ik -net zoals mijn voorganger- wel benieuwd naar je argumenten. Dit temeer omdat de ploeg welke te zien is, de eerste prijs heeft behaald tijdens deze wedstrijden.


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2026 Gepost op: 7 maart 2011, 19:30:22
Oh, hoezo? Hoe kun je dat zien aan dit korte stukje film dat je ziet. Onderbouw je uitspraak eens, hebben we veel meer aan.
Voor zover het te beoordelen is op basis van allerlei slomo's vindt ik de plaatsing van de defipad niet optimaal, die hoort wat mij betreft verder op de zijkant van de thorax, en het tempo van de massages in het stukje zonder slomo is te traag, en bij de massage mis ik het even "los"laten van de thorax....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #2027 Gepost op: 9 maart 2011, 17:44:46
Grote zoekactie naar vermiste Farida Zargar Mallebos Spijkenisse inzet Defensie Politie NFI

grote zoekactie naar vermiste meisje Farida Zargar uit Spijkenisse

Meer info zie op mijn website www.remcoholst.nl
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2028 Gepost op: 9 maart 2011, 21:14:36
Brandweer assisteerd de ambulancedienst bij een ongeval op een schip in de Haven van Alblasserdam:

PRIO 1 TS502 HV170 SVD ALB / A1 AMBU 18-185 HV: assistentie ambu Landvast thv haven Alblasserdam
Brandweer Papendrecht


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #2029 Gepost op: 10 maart 2011, 20:59:16
Oh, hoezo? Hoe kun je dat zien aan dit korte stukje film dat je ziet. Onderbouw je uitspraak eens, hebben we veel meer aan.
tja er zijn diverse punten
hierbij een aantal

massage frequentie is veel te laag (massage frequentie was max 100 maal per min nu minimaal 100 per min en daar komen ze lang niet aan )
Kinlift word lang niet goed uitgevoerd
tijdens het plaatsen van de elektroden wordt er niet doorgemasseerd
ook worden de elektroden niet correct geplaatst
enz enz
en het winnen van een wedstrijd wil niet zeggen dat er veel punten op dit onderdeel gescoord zijn
en winnen van een wedstrijd is een optel som van  .....