Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1184418 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #2540 Gepost op: 14 oktober 2011, 01:44:47
Zo te zien is de internationale samenwerking daar netjes geregeld.

Zo te zien zit de NL-pleeg in de duitse auto.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2541 Gepost op: 14 oktober 2011, 12:14:13
Zeker mooi geregeld. Deze foto vond ik op de wikipedia pagina.

Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2542 Gepost op: 14 oktober 2011, 13:41:03
In Dinxperlo is die samenwerking ook superbelangrijk. Het dorp ligt tegen Süderwick (D) aan, Zelfs de winkelstraat is voor de ene kant van de weg Nederlands, en de andere kant is Duits. De samenwerking is al jaren van goeie staat. Vroeger toen Dinxperlo geen brandweer had rukte Süderwick altijd uit naar nederland. De Hulpverlening word zeker goed geregeld daar wel.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #2544 Gepost op: 14 oktober 2011, 18:44:52
Twee gewonden bij kettingbotsing op N201 Uithoorn
Vanwaar 2 manschappen met ademlucht? Was er mogelijk sprake van een brandje, of i.v.m. eventueel uitstromende vloeistoffen of....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2545 Gepost op: 14 oktober 2011, 18:52:34
Vanwaar 2 manschappen met ademlucht? Was er mogelijk sprake van een brandje, of i.v.m. eventueel uitstromende vloeistoffen of....

Brandweer was opgeroepen voor een autobrand, ik begreep dat er sprake was van (airbag?)rookontwikkeling.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2546 Gepost op: 15 oktober 2011, 13:31:29
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #2547 Gepost op: 15 oktober 2011, 23:29:13
In Dinxperlo is die samenwerking ook superbelangrijk. Het dorp ligt tegen Süderwick (D) aan, Zelfs de winkelstraat is voor de ene kant van de weg Nederlands, en de andere kant is Duits. De samenwerking is al jaren van goeie staat. Vroeger toen Dinxperlo geen brandweer had rukte Süderwick altijd uit naar nederland. De Hulpverlening word zeker goed geregeld daar wel.

De samenwerking was supergoed geregeld.
Ik geloof dat in 2005 een samenwerkingsverband is aangegaan tussen ambulancezorg NOG en het Duitse Borken, dit ging perfect. Anholt ligt 5 km van Dinxperlo waardoor de ambulance binnen een aantal minuten ter plaatse is, dit was uniek voor Dinxperlo.
Of het specifiek de reden is weet ik niet maar sinds de overname van de ambulancedienst door Connexion (1.5 jaar geleden) rijdt de Duitse ambulance zelden meer op Dinxperlo. Ik volg de oproepen van de ambulancedienst uit Anholt(D) en dit jaar zal het hooguit 5-6 keer zijn geweest dat ze op Dinxperlo hebben gereden. Dit terwijl vorig jaar de Duitse ambulance soms 3 keer per week in Dinxperlo stond. Tegenwoordig hoor je weer steeds meer de Nederlandse sirene van een ambulance in het dorp, echter staat die ambulance 15-20 km verderop terwijl de Duitse ambu binnen staat.
Er wordt volgens mij alleen nog beroep gedaan op de Duitse ambu in uiterste nood.

Het wordt allemaal heel mooi verteld en het is toen der tijd ook zeer goed ingevoerd alleen de uitvoering vanaf het begin van dit jaar is zeer bedroevend te noemen.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de samenwerking tussen de brandweerkorpsen van Dinxperlo en Suderwick(D) goed verloopt.


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Reactie #2549 Gepost op: 16 oktober 2011, 18:23:31
16-10-2011 Drie gewonden bij ongeval op A50 Ewijk
Twee dienders zonder veiligheidskleding, één met een open jas... Het opstellen van de voertuigen lijkt ook nergens op.... Hoezo IM?  :-X