verlicht autobordje

Auteur Topic: verlicht autobordje  (gelezen 46693 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 31 oktober 2004, 03:11:27
Zoals al eerder hebben de gebruikers van het "verlichte" brandweerbordje waaronder ik zelf aangegeven dat het gaat om de HERKENBAARHEID !!!! , dan kweek je iets meer begrip bij je medeweggebruikers  : en geloof maar niet dat Jan en alleman zo'n bordje gaan aanschaffen want deze zijn errug duur.


Hier beginnen we er maar over te denken om alle herkenbare bordjes van de brandweer er maar af te halen. Dit wekt tegenwoordig meer agressie op dan meewerkendheid. Er zijn peoples die denken lollig te wezen door midden op de weg te gaan rijden en voort te sukkelen met 30 km/uur.

En als ze je tegenwoordig voorbij zien schuiven, ligt er zo een berichtje in de digitale brievenbus van de gemeente waar ze hun beklag doen over de snelheden.... :-\ :-\


jerommeke-88-aalsmeer

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 31 oktober 2004, 14:55:27
wie heeft er een foto van zijn / haar eigen wagen met signalering (bordjes extra lampen etc etc)

enne laatst is er tog een ontslage hier die met een rode zwaailamp en sirene over het fietspad reed met 70 langs een basisschool  ??? t moet tog niet gekker worden

kom je te laat om mee te rijden ben je te laat punt


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #42 Gepost op: 1 november 2004, 11:53:16
Dit vond ik bij de brandweer Gorinchem

Gr


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #43 Gepost op: 1 november 2004, 11:54:08
en deze...


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #44 Gepost op: 1 november 2004, 11:54:30
En deze...


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #45 Gepost op: 1 november 2004, 11:54:47
en deze...


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #46 Gepost op: 1 november 2004, 11:57:28
De de bijbehorende tekst


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #47 Gepost op: 1 november 2004, 17:01:31
z`n bordje en de bekendheid op de radio ben ik wel een voorstander van...

het is erg duidelijk te zien...
en zo begrip vragen....

ik ben er een voorstander van....

als ik dat tegen zou komen maar ik wel ruim baan...


ffemt19

  • Adjudant (bevelvoerder)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 798
  • We finish what others can't
    • Brandweer Lommel
Reactie #48 Gepost op: 1 november 2004, 20:09:35
Is idd een goed initiatief van het korps, de gemeente en de politiediensten om herkenbaarheid van uitrukkende vrijwilligers aanbod te brengen. Indien dit met de nodige informatie naar de inwoners wordt gedaan bied dit een goede oplossing. Je hoeft daarom niet gevaarlijker te gaan rijden maar mensen weten wie je bent en dat je een dringende opdracht hebt.
Er zal op gebied van sancties voor misbruik ook wel het een en het ander uitgewerkt zijn.

ffemt19
Go home we got it !!!  We finish what others can't


Blik

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 1 november 2004, 21:14:02
Sorry , maar of je rijdt met zwaailicht en sirene , en doet daarmee een dringend beroep op voorang , of je rijd zonder ! Alles daartussen brengt alleen maar schijn en onduidelijkheid . Niet doen dus. :-X