Vragen over ambulance chauffeur worden

Auteur Topic: Vragen over ambulance chauffeur worden  (gelezen 45600 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mizzi

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 26 juli 2005, 21:31:56
dion gewoon solliciteren misschien vinden ze jou gewoon een geschikte kandidaat.
Een cv zegt niet alles over een persoon.
Wij hebben een chauff. afgewezen en na 3 maanden opnieuw gebeld en als nog aangenomen had nog geen groot rijbewijs maar voldeed aan alle eisen.

Kortom nemen die gok en je ziet vanzelf of je voldoet.

succes


Dion

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 juli 2005, 21:56:51
Bedankt allen.


Dion

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 27 juli 2005, 16:57:06
Beste Mark,

Ik zal uiteraard jullie hier op de hoogte houden zodra ik wat meer weet. De sluitingstermijn voor solliciteren was vandaag de 27 ste. Zodra ik meer weet weten jullie het ook.


Groeten,

Dion.


mizzi

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2005, 23:06:55
mark niet zo chicken zijn jongen gewoon proberen.
Niet geschoten is altijd misgeschoten.
kom op gewoon doen.


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #14 Gepost op: 28 juli 2005, 08:52:37
Beste Mizzi,

Als Mark aangeeft niet te willen/kunnen dan zal hij daar best wel zijn redenen voor hebben. Misschien beschikt hij over een goede dosis zelfkennis en weet dat het niet zou gaan. In iedere geval, niet iedere halfzool (ik bedoel jou er niet mee, hoor, mark) moet gaan solliciteren op de ambu. Er zijn niet voor niets eisen, en daar moet je nou eenmaal aan voldoen.

Dion,
Ik hoop dat het je wel lukt, ik denk dat je achtergrond als brandweerman wel een positief factor zal zijn, maar vaak vragen de diensten om ervaring in de zorgsector (zv of iets dergelijks). Wat betreft die levensreddende handelingen, maakt je daar niet te druk over, als je toch de beste kandidaat bent, dan zal daar ook wel rekening mee gehouden worden. Je moet natuurlijk niet vergeten dat de werkwijze van de ambu heel anders als de EHBO, dus je zal toch een intensieve inwerktraject krijgen. Bij welke regio solliciteer jij eigenlijk? of zeg je dat liever niet?

Carl.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #15 Gepost op: 28 juli 2005, 13:45:59
Ik vind het leuk dat je me aanmoedigt. Maar ik denk toch dat ik niet geschikt ben voor ambu chauf.
Ik ben te klein en te licht en ik heb snel last van mijn rug als ik zware dingen optil.
Het lijkt me dus een verstandige keuzen om iets anders te gaan doen. ik ben eigenlijk vrachtwagen monteur, diploma's voor gehaald, ben ik ook mee gestopt omdat het te zwaar was.

met groeten mark.

We jammer dat het niet kan, ik wens je veel succes met het zoeken naar iets anders, wat je vast en zeker ook leuk zal vinden  :)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Dion

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2005, 17:14:45
Beste Carl,

Natuurlijk mag je weten binnen welke regio ik heb gesolliciteerd.

Het betreft Zuid-Limburg, Westelijke Mijnstreek (Sittard en omstreken).

De vacature is een week of 3 geleden vrijgekomen en is afgesloten afgelopen woensdag, dus gisteren.

Groetjes,


Dion


Dion

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 9 augustus 2005, 18:29:08
Beste mensen,

Zoals belooft zou ik wat laten weten zodra ik nieuws zou hebben over mijn sollicitatie.

Ik moet u allen mededelen dat ik helaas ben afgewezen. Ze schreven dat ze een kandidaat hebben die beter aan het profiel voldoet.

Helaas en jammer, ik hoop wel dat ik in de toekomst nog eens een kans krijg.

Met vriendelijke groet,


Dion


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #18 Gepost op: 9 augustus 2005, 20:14:37
Dion,

Jammer dat je afgewezen bent, maar het feit dat je hier al komt informeren over e.e.a. betekent dat je goed gemotiveerd bent. Gewoon blijven proberen zou ik zeggen.

Carl.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


ambulance mark

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 9 augustus 2005, 20:22:34
Gewoon nog een keer proberen ik weet zeker dat het je lukt.


met groeten mark