Inbouw Crash Recovery System in TS

Auteur Topic: Inbouw Crash Recovery System in TS  (gelezen 4302 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fire dept vincent

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:45:21
kan je de foto,s ook op dit forum zetten?   ben eigelijk ook wel nieuwsgierig  :P


Steve

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #11 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:50:08
Ja,dat is hem het net,ik heb nog niet uitgevogeld hoe dat moet......... :-\
Hoofdbrandwacht,Duiker,DPL,Gaspakdrager,Chauffeur, Bev speciale voertuigen.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #12 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:56:55


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #13 Gepost op: 19 oktober 2007, 19:23:48
brandweer Twenterand werkt ook met zo'n systeem... in de nieuwe tankautospuiten van Almelo komt ook een zelfde systeem


Steve

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #14 Gepost op: 19 oktober 2007, 19:41:38
Hallo Ralf,

Ook in dit voertuig ben ik medeverantwoordelijk geweest voor de inbouw.Echter,dit systeem (wat nu ingebouwd is in deze TAS is een van de eerste uitvoeringen geweest.
Er heeft een aantal jaren geleden een pilot gedraaid in de regio Twente.Het OVD voertuig van cluster midden-twente,de TAS van de (toenmalige) hoofdpost in Enschede en nog een voertuig (ik weet zo niet meer welke in Twente) waren uitgevoerd met de eerste uitvoering van dit systeem.En nu zit inderdaad in de TAS van Twenterand (3631) de MDT (zoals ik hem maar noem) van de TAS van Enschede.Deze TAS van Enschede is nu uitgerust met de laatste versie van dit systeem.

Foto`s van de inbouw in de TAS van Twenterand kun je vinden op www.brandweertwenterand.nl ,dan "nieuwspagina" aanklikken en dan "TAS 3631 Post Vrienzenveen opnieuw ingericht".

Groet,
Steve
Hoofdbrandwacht,Duiker,DPL,Gaspakdrager,Chauffeur, Bev speciale voertuigen.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #15 Gepost op: 19 oktober 2007, 21:09:26
OVD Noord Twente heeft ook zo'n systeem gehad... tot die in de prak werd gereden