Kleuren reddingsbrigade

Auteur Topic: Kleuren reddingsbrigade  (gelezen 13653 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #40 Gepost op: 8 januari 2004, 14:28:47
Laten we hopen van niet  ;D Varen we allemaal in een 'Lady Chiquita' rond  ;D ;D ;D

(Geef mij maar oranje)


Dave

Bemand met kanaries. Het valt best wel mee hoe je er dan bijloopt.

Bezoek de volgende sights. Oja is het nu brandweer of reddingsbrigade rood.

http://www.polmil.sp.gov.br/salvamarpaulista/galeriadefotos.htm
Elke hulpverlening start met communicatie.


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #41 Gepost op: 8 januari 2004, 15:04:23
Ziet er opzich niet verkeerd uit, zal even wennen zijn maar verder alles in orde. Wel mooi om te zien dat r met kleinere boten met handgas en met jetski's wordt gevaren.

9910001
9910001


ernst brokmeier

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 8 januari 2004, 22:21:47
na alle bovenstaande berichtjes gelezen te hebben blijft bij mij de vraag bestaan: wie heeft dit dan internationaal bedacht...op bv de site val ILS kan ik hier niets over vinden...en een kort rondje langs de internationale reddingsvelden laat zien dat over de gehele wereld alle kleuren van de regenboog worden gebruikt (vooral veen wit/rood en wit/blauw)...de enige die ik tot nu toe in rood/geel kan vinden zijn onze oosterburen en die dragen dus gewoon hun vlag..althans dan zonder zwart  ;)...blijft dus in nederland volgens mij oranje het meest herkenbaar....
kan iemand mij vertellen waar ik die, volgens de bond, internationale richtlijnen kan vinden??


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #43 Gepost op: 8 januari 2004, 22:35:22
Elke hulpverlening start met communicatie.


ernst brokmeier

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 8 januari 2004, 22:52:12
Ernst,

Hoeveel geel/ rood wil je hebben?

http://www.polmil.sp.gov.br/salvamarpaulista/galeriadefotos.htm


je hebt gelijk Rolf...er zijn nog wel wat andere plaatsen op de wereld dus die geel en rood gebruiken...neemt niet weg dat ik nog steeds de internationale besluitvorming hiervan niet kan vinden en nieuwsgierig ben naar de inhoud daarvan...de duitsers zijn overigens al in in het vorig millenium overgestapt naar deze kleuren... :)