Kleuren reddingsbrigade

Auteur Topic: Kleuren reddingsbrigade  (gelezen 13662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dave

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 5 oktober 2003, 13:27:57
Wat ik heb gelezen in de nieuwsbrief van RedNed, krijgen ze ook jassen en sweaters.. winter colectie dus.

Maar ik ben benieuwd of RedNed zich nu houd aan de uniformiteid... als ik Res hoor is er alweer tegenstand.

Dave


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #11 Gepost op: 5 oktober 2003, 18:19:24
beste Henk,

Moet je s'winters toch wat vaker naar strand gaan !
Er zijn brigade die het gehele jaar actief zijn, ook die een alarmploeg paraat hebben voor een inzet 24 uur per dag het gehele jaar door.

Oké dan !!!  ;D


Dave

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 8 oktober 2003, 13:34:17
Ja, maar ben benieuwd wat RedNed doet wanneer de brigades haar eigen kleuren blijft dragen  ;D

Dave


richard

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 1 november 2003, 21:42:08
Pffffffffff
Niet te zwaar aan tillen allemaal
Als een brigade niet wil dan toch niet het zijn allemaal goede bedoelingen van de bond welke ik in ieder geval erg op prijs stel
Op  http://www.determeyer-vanmaanen.nl/ staat de nieuwe kledinglijn welke er erg goed uit ziet.
Ook zullen de overlevingspakken welke bij de BIZA eenheid horen worden vervangen alleen zijn deze niet geel met rood aangezien deze kleuren (voor de overlevingspakken) geclaimd zijn door de knrm zo heb ik begrepen


Dave

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 2 november 2003, 13:00:53
Ziet er gelikt uit. Mooie formgeving. Alleen die kleuren, hè... een reddingsboot is ORANJE waarom de kleding dan ROOD/GEEL i.p.v. ORANJE/GEEL?

Weet iemand waarom ervoor deze kleuren-samenstelling is gekozen?


Dave


Alexander Aerts

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 2 november 2003, 13:18:25
Determeyer van Maanen is uitgekozen als voorkeursleverancier van de Reddingsbrigades Nederland. Alle kleding is te bekijken op www.determeyer-vanmaanen.nl.

Er is in het kledingpakket voorzien in allerlei soorten kleding. Dus kleding voor de zomer: korte broeken, T-shirts en poloshirts. Maar ook winterkleding zoals fleece jack, windbreaker, winterjack etc.


Binnenkort komt op de klantenpagina van onze site een generieke login voor ons internet-bestelsysteem. Hier kan je de kleding met alle kenmerken nog beter bekijken. Login als user: medewerker en als wachtwoord: kleding

Bel ons gerust voor een vrijblijvende afspraak.

Groeten,
Alexander Aerts (directeur)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #16 Gepost op: 2 november 2003, 14:00:22
ping ping ping ping, na deze reklame boodschap verder met het normale forum.... ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 2 november 2003, 14:02:37
ping ping ping ping, na deze reklame boodschap verder met het normale forum.... ;D
ach hij heeft een bannertje staan op ons forum staan ;)


richard

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 2 november 2003, 17:14:41
Beste Dave

Waarom is een boot oranje ??
 :D


Dave

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 2 november 2003, 23:24:53
Nou dat is volgens mij een afspraak die men gemaakt heeft Het is toch een mooi herkenbaar kleurtje? RedNed heeft de BiZa eenheden toch ook in het oranje? Waarom zou dat moeten veranderen ???

Dave