Op zoek naar een ladderwagen.

Auteur Topic: Op zoek naar een ladderwagen.  (gelezen 2236 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Gepost op: 24 november 2007, 19:23:30
Een tijd geleden heb ik op tv een filmpje gezien van een ladderwagen die niet in kleine steegjes kon komen.
Echter reed er uit deze ladderwagen een autootje met het complete systeem er op veel smaller en kon dus zo de steegjes in rijden.
Weet iemand waar dit is geweest en zijn er foto's van? Ik zou dit graag nogmaals willen zien.

Met vriendelijke groet Inalfa (Nico_B)


Groet Nico_B


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 24 november 2007, 19:29:21
Een tijd geleden heb ik op tv een filmpje gezien van een ladderwagen die niet in kleine steegjes kon komen.
Echter reed er uit deze ladderwagen een autootje met het complete systeem er op veel smaller en kon dus zo de steegjes in rijden.
Weet iemand waar dit is geweest en zijn er foto's van? Ik zou dit graag nogmaals willen zien.

Met vriendelijke groet Inalfa (Nico_B)

Nico,

Ik denk dat je een systeem bedoelt wat in een scandinavisch land (ik dacht zweden) rondrijdt. Dit is een haakarmvoertuig met daarop een klein wagentje met ladder.

edit: gevonden, het is Stockholm, zie http://www.brandweer.org/voertuigen/stockholm.html
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #2 Gepost op: 24 november 2007, 21:35:27
Maarten, heel hartelijk bedankt voor deze foto's. Dit is het gene wat ik zocht. Via die weg probeer ik wel achter de  film te komen. Ik hoop dan ook nog wel foto's te vinden waar deze in actie is.

groeten, Nico
Groet Nico_B