Add Medical?

Auteur Topic: Add Medical?  (gelezen 22946 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2009, 13:43:35
Klopt, Add Medical bestaat overigens niet meer ;) Voertuigen zijn overgenomen door Sanquin én er is een nieuwe frma ... Waar ik de naam even van kwijt ben  ;)

Bedoel je die uit Den Haag met de Mercedes E-klasse combi in ambulancekleuren?
Die is van het witte kruis en doet sinds september 2007 de transporten van de Nederlandse Transplantatie Stichting (NTS).
(Sinds Alains' taxiservice is gestopt)

Foto's: http://www.wittekruis.nl/holding/foto6.html
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


avdkooij

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #11 Gepost op: 30 maart 2009, 00:50:33
foto was afgelopen zaterdag 28 maart gemaakt, blijkbaar rijden de busjes dus nog wel rond in deze huisstijl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 30 maart 2009, 00:58:38
Bedoel je die uit Den Haag met de Mercedes E-klasse combi in ambulancekleuren?

Néé

http://www.metr.nl/

 ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 maart 2009, 12:36:14
Klopt, Add Medical bestaat overigens niet meer ;) Voertuigen zijn overgenomen door Sanquin én er is een nieuwe frma ... Waar ik de naam even van kwijt ben  ;)

Ik ben hun Voyager pas nog in Diemen tegengekomen. Hij staat echter niet bij de voertuigen op de nieuwe site. De Peugeot-tjes heb ik al een paar keer bij de VU in Amsterdam gespot.


avdkooij

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #14 Gepost op: 30 maart 2009, 20:52:16
op de site van Greenpoint Koeriers uit Den Dolder, staan nu twee add medical busjes bij de foto's van het wagenpark:
http://www.greenpointkoeriers.nl/greenpoint-medical/

Ze rijden in opdracht van Sanquin


Turboholland

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
    • 112 Twente
Reactie #15 Gepost op: 4 april 2009, 14:35:11
Zoals al gemeld door Jerommeke zijn de auto,s gedeeltelijk ovegenomen door Medical Emergency Transport Reuser.
www.metr.nl
Deze auto's rijden inderdaad voor Sanquin en doen nog veel meer taken o.a. verzorging van zuurstof.
Ze zijn voorzien van OGS.
Er rijden ook Vito's rond en motoren.

Zelf ben ik ook chauffeur van METR O0


Scheepie

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 28 augustus 2009, 23:12:31
Add Medical bestaat idd niet meer. Het was een ZEER onbetrouwbaar bedrijf.


Gast

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 augustus 2009, 01:11:39
Lekker, reageren op een topic van 5 maanden oud ;) Voegt weinig toe  ;)


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #18 Gepost op: 29 augustus 2009, 23:31:58
Lekker, reageren op een topic van 5 maanden oud ;) Voegt weinig toe  ;)

 ::) voegt jouw opmerking meer toe?
Sorry hoor, maar het is een nieuw lid die reageert en dan zo'n reactie krijgen van een oud gediende? lekker motiverend.... ;)
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Gast

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 29 augustus 2009, 23:36:58
::) voegt jouw opmerking meer toe?
Jazeker, een opvoedkundig woordelijk tikje op de vingers om voortaan bij het reageren te kijken naar de datum van het topic waarop gereageerd wordt en of het überhaupt zin heeft om alsnog te reageren
Citaat
Sorry hoor, maar het is een nieuw lid die reageert en dan zo'n reactie krijgen van een oud gediende? lekker motiverend.... ;)
Geen sorry zeggen als je het niet meent. Bovendien, je "lekker motiverend" opmerking is ook een vingerwijzing naar MIJ toe die weinig motiverend zou kunnen zijn.
Moet ik me daar wat van aantrekken dan? Nee. Mag een nieuwkomer zich wat aantrekken van een oud-gediende? Ja, juist wel. Niet elke opmerking die vinnig LIJKT ís ook vinnig. De kunst zit in het lezen, en soms in het NIET reageren. Die kunst komt vaak later, zo ook vast voor jou  ;)
Op een forum worden nieuwgedienden juist vaak "opgevoed", of zaken bijgebracht door oudgedienden. Het zal nog even duren voor jij je daar ook onder kan scharen, wat niet wil zeggen dat ook elke bijdrage die jij levert van waarde kan zijn!

Hulde voor je opmerking naar mij toe daarom!