Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007

Auteur Topic: Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007  (gelezen 53152 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #200 Gepost op: 25 november 2008, 05:16:37
Terecht dat deze man een straf heeft gekregen. Er ging niets opvoedkundigs vanuit die klappen.
Arts  www.alphalog.nl


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #201 Gepost op: 25 november 2008, 09:52:51
Ik vind het schandalig dat de agent vervolgd is. Was dit een voetbalrel geweest waar hij die klappen tegen een jongere die in de rellen mee deed gegeven had dan was alles ineens wel goed geweest. Ik vind de opvoedkundige werking toch belangrijker. Maar goed, dat is mijn mening ;-)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


sylvester1986

  • Gast
Reactie #202 Gepost op: 8 december 2011, 20:10:47
Ik ben benieuwd of het nu rustig blijft.
================================

LAKS wil landelijke staking scholieren

AMSTERDAM -  Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) organiseert een landelijke scholierenstaking als protest tegen de uitbreiding van het aantal lesuren tot 1040 per jaar. Het LAKS heeft dat donderdag laten weten. De actie is op 21 december.

Het comité roept de achterban op die dag niet naar school te gaan maar te protesteren tegen de nieuwe wet die de uitbreiding mogelijk maakt. Op de Dam in Amsterdam is 's middags een bijeenkomst en een stakingsprogramma. De Eerste Kamer moet de wet, die door de Tweede Kamer is aangenomen, nog goedkeuren.
De kwestie speelt al jaren. Op zich willen de leerlingen wel meer uren les krijgen dan nu het geval is. Ze vrezen echter dat ze wel langer op school moeten zijn maar niet meer les zullen krijgen. De scholieren spreken van ophokuren.
In november organiseerde het LAKS een actie bij de Tweede Kamer toen deze stemde over de wet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11087348/__LAKS_wil_landelijke_staking__.html


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #203 Gepost op: 8 december 2011, 20:39:52
Ik ben benieuwd of het nu rustig blijft.
================================

LAKS wil landelijke staking scholieren

AMSTERDAM -  Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) organiseert een landelijke scholierenstaking als protest tegen de uitbreiding van het aantal lesuren tot 1040 per jaar. Het LAKS heeft dat donderdag laten weten. De actie is op 21 december.

Het comité roept de achterban op die dag niet naar school te gaan maar te protesteren tegen de nieuwe wet die de uitbreiding mogelijk maakt. Op de Dam in Amsterdam is 's middags een bijeenkomst en een stakingsprogramma. De Eerste Kamer moet de wet, die door de Tweede Kamer is aangenomen, nog goedkeuren.
De kwestie speelt al jaren. Op zich willen de leerlingen wel meer uren les krijgen dan nu het geval is. Ze vrezen echter dat ze wel langer op school moeten zijn maar niet meer les zullen krijgen. De scholieren spreken van ophokuren.
In november organiseerde het LAKS een actie bij de Tweede Kamer toen deze stemde over de wet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11087348/__LAKS_wil_landelijke_staking__.html

Zucht, daar gaan we weer.

Laten we hopen dat alle instanties goed voorbereidt zullen zijn hierop.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #204 Gepost op: 8 december 2011, 22:01:07
Zucht, daar gaan we weer.

Laten we hopen dat alle instanties goed voorbereidt zullen zijn hierop.
Ik hoop het ook O0