Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007

Auteur Topic: Leerlingen rellen (diverse lokaties in nederland) - 23-11-2007  (gelezen 53220 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #40 Gepost op: 23 november 2007, 18:26:52
Wees even blij dat je hier uberhaubt normaal naar school kan. Duizenden kinderen in de wereld voor wie deze luxe niet weggelegd is.  :-X En dan deze acties nog eens aangrijpen om wat rel te schoppen.  :-\

Jij zit duidelijk niet meer op school! Ik had uit jouw mond deze uitspraak 5 jaar geleden nog wel eens willen horen, dat kon je vast niet door je strot krijgen.
Ik merk zelf niet zoveel van die 1040 uren, dus voor mij geen reden de straat op te gaan.

Groet,

Diegene die vandaag maar 45 minuten les had ;D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Daniël-

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Website kazerne Groene Tuin
Reactie #41 Gepost op: 23 november 2007, 18:28:20
Wees even blij dat je hier uberhaubt normaal naar school kan. Duizenden kinderen in de wereld voor wie deze luxe niet weggelegd is.  :-X En dan deze acties nog eens aangrijpen om wat rel te schoppen.  :-\

Inderdaad, maar ik snap het wel. Op mijn vorige school had ik wel eens studeer-uurtjes, dus gewoon studeren op dat uur, wat ik thuis ook kan doen en waar ik veel minder snel afgeleid ben. Als het niet lukte hoorde er een leraar te zijn, maar die was er ook niet altijd.

Wat betreft die rellen, dat gaat gewoon veel te ver. Sommige leerlingen zullen niet eens precies weten waar het over gaat.

Reactie op Rijnmond:
Citaat
tsooww tazzz weg man fucking gek in je hoofd ofsow met je 10 uur langer flikker op!!! melanchthon schiebroek is the bom niet aan kome!!!!
.,......, r dam 23 november 2007 om 16:56
:-X
[/


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #42 Gepost op: 23 november 2007, 18:45:39
Jij zit duidelijk niet meer op school!
Dan zit je duidelijk verkeerd makker. Voortaan geen voorbarige conclusies meer trekken. Denk zelfs dat ik meer schooluurtjes maak dan jou en je klasgenootjes. ::)

Ohjah, 'keel' ipv 'strot' komt wat vriendelijker over.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #43 Gepost op: 23 november 2007, 18:51:30
in tilburg is er ook gestaakt maar na 15 minuten zin ze alweer naar de klasgegaan.
wij zijn dit jaar kwa uren ook flink om hoog gegaan. we hebben nu 24 lesuren en 16 zelf studie uren. maar die zijn zonder docent en vaak aan het einde of begin van de dag neer gezet
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Bart S

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 23 november 2007, 18:55:32
Als jullie gaan staken halen jullie die 1040 uur helemaal niet! ;)

Ik wist trouwens niet dat 'staken' hetzelfde is als 'weg blokkeren' en 'rellen'.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #45 Gepost op: 23 november 2007, 18:57:44
ik ook niet.

ben het er helemaal mee eens dat ze gaan staken. maar dan wel op een normale manier. ga gewoon met ze alle op een plein staan of zitten. of in de aula of zo van school.
maar rotzooi trappen daar heb je niets aan
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Daniël-

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Website kazerne Groene Tuin
Reactie #46 Gepost op: 23 november 2007, 18:59:21
Ik wist trouwens niet dat 'staken' hetzelfde is als 'weg blokkeren' en 'rellen'.

Dan ben je waarschijnlijk verkeerd geinformeerd want dat is het ook niet...
[/


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #47 Gepost op: 23 november 2007, 19:00:47
Dan zit je duidelijk verkeerd makker. Voortaan geen voorbarige conclusies meer trekken. Denk zelfs dat ik meer schooluurtjes maak dan jou en je klasgenootjes. ::)

Maar jij (Ger@rd) zit voor je lol op school heb je zelf voor gekozen. 8) Middelbare school is (gelukkig nog steeds) een verplichting en dus (automatisch) niet leuk.:P

Peter
had sommige blokken op het hbo maar 6 uur les in de week....


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #48 Gepost op: 23 november 2007, 19:21:46
Maar jij (Ger@rd) zit voor je lol op school heb je zelf voor gekozen. 8) Middelbare school is (gelukkig nog steeds) een verplichting en dus (automatisch) niet leuk.:P

Peter
had sommige blokken op het hbo maar 6 uur les in de week....
Je denkt toch zeker niet dat alles wat ik op school doe leuk is? Soms is er ook geen doorkomen aan. Maar ja, je moet wat over hebben voor je toekomst he?  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #49 Gepost op: 23 november 2007, 20:21:14
Jij zit duidelijk niet meer op school! Ik had uit jouw mond deze uitspraak 5 jaar geleden nog wel eens willen horen, dat kon je vast niet door je strot krijgen.
Ik merk zelf niet zoveel van die 1040 uren, dus voor mij geen reden de straat op te gaan.

Groet,

Diegene die vandaag maar 45 minuten les had ;D

Ik vind het verschil tussen het niet eens zijn met 1040 uur naar school, en bakstenen gooien naar passerende bussen, de ramen uit geparkeerde auto's gooien wel dusdanig groot, dat ik me nu al een oud begin te voelen.

Iets wat ik een ernstige ontwikkeling vind, is dat je steeds vaker ziet, dat er bij een klein incident een steeds grotere groep komt, die een incident aangrijpen om de hele samenleving op zijn kop te zetten, of het nu een schietpartij is, waarbij iemand word neergelegd, of een scholierenstaking .....
Wat mij betreft mogen ze het ouderwetse onderwijs weer invoeren, Ja Meneer, Nee mevrouw, huiswerk niet af, de klas niet in en gewoon van 8 tot 5 op school .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !