GRIP 1 Vier kinderen omgekomen bij brand in restaurant - Arnemuiden 24-12-2007

Auteur Topic: GRIP 1 Vier kinderen omgekomen bij brand in restaurant - Arnemuiden 24-12-2007  (gelezen 23691 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

steetje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19


Thijs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 694
    • www.1-1-2forum.nl
Brandweer ziet lichamen twee kinderen

anp | Gepubliceerd op 24 december 2007, 21:24
Laatst bijgewerkt op 24 december 2007, 21:27

ARNEMUIDEN -  De brandweer heeft de lichamen van twee kinderen op de uitgebrande etage boven het Chinese restaurant in Arnemuiden gezien. Om welke van de vier vermiste kinderen het gaat, is onduidelijk.


Onduidelijk is ook nog of de kinderen nog in leven zijn. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.


ACKevin

  • Gast
heftig dit, zeer triest :(


steetje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
familie, vrienden en betrokkenen veel sterkte gewenst


korsakoff

  • Gast
Natuurlijk horen de eerste gedachten uit te gaan naar de directe familie en vrienden van de zeer waarschijnlijk overleden meisjes. Maar:

Ik wil via deze weg de post Arnemuiden en alle posten die bijstand of aflossing leverden bij dit afschuwelijke drama heel erg veel sterkte wensen. Deze kerst kent voor hen geen vreugde meer en de volgende kerstfeesten zullen altijd de schaduw van dit drama kennen. Ik wens jullie allen veel kracht, troost en sterkte toe om deze verschrikkelijke beelden en gevoelens op een goede wijze op te nemen in jullie hoofden en harten.

Moge het voor jullie in ieder geval een troostrijke kerst zijn....


rozema12

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
Natuurlijk horen de eerste gedachten uit te gaan naar de directe familie en vrienden van de zeer waarschijnlijk overleden meisjes. Maar:

Ik wil via deze weg de post Arnemuiden en alle posten die bijstand of aflossing leverden bij dit afschuwelijke drama heel erg veel sterkte wensen. Deze kerst kent voor hen geen vreugde meer en de volgende kerstfeesten zullen altijd de schaduw van dit drama kennen. Ik wens jullie allen veel kracht, troost en sterkte toe om deze verschrikkelijke beelden en gevoelens op een goede wijze op te nemen in jullie hoofden en harten.

Moge het voor jullie in ieder geval een troostrijke kerst zijn....

Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Heel veel sterkte allemaal


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
filmpje tijdens het begin van de brand.... http://www.skoeps.nl/index.php?module=Item&func=show&id=28878


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Het vervolg van het hiervoor geplaatste filmpje:  http://www.skoeps.nl/index.php?module=Item&func=show&id=28880


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Volgens het nieuws alle 4 overleden.. Krijg ik net doorgemailed