Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 65618 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #40 Gepost op: 3 januari 2008, 15:18:41
'en dreigde permanent met arrestatie'... Hoe moet ik me dat voorstellen, dat je direct levenslang krijgt ofzo? ??? 8)


Jeffrey-Jacobs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 86
Reactie #41 Gepost op: 3 januari 2008, 16:02:31
Er is maar 1 ding wat ik tegen de heren van 112drenthe wil zeggen....

F*ck off and get a life!

Want als de Hv-ers zich zo moeten bemoeien met de gasten van 112drenthe wat moeten de mensen dan wel niet denken die in nood zitten en slechter geholpen worden omdat de brandweer van Gieten zich met die sukkels van 112drenthe bezig zit te houden.

En je mag jezelf pas van de pers noemen als je een Politie-Perskaart of een andere kaart van de NVJ hebt. Zelfs een kaart van een regionaal dagblad word niet gezien als een kaart van Toegang tot het terrein.

Ben blij dat het hiet gelukkig gezellig gaat dat er altijd wel een lolletje is ;)

MvG,

Jeffrey Jacobs
Rotterdam-Oost


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #42 Gepost op: 3 januari 2008, 18:47:27
Er is maar 1 ding wat ik tegen de heren van 112drenthe wil zeggen....

F*ck off and get a life!

Want als de Hv-ers zich zo moeten bemoeien met de gasten van 112drenthe wat moeten de mensen dan wel niet denken die in nood zitten en slechter geholpen worden omdat de brandweer van Gieten zich met die sukkels van 112drenthe bezig zit te houden.

En je mag jezelf pas van de pers noemen als je een Politie-Perskaart of een andere kaart van de NVJ hebt. Zelfs een kaart van een regionaal dagblad word niet gezien als een kaart van Toegang tot het terrein.

Ben blij dat het hiet gelukkig gezellig gaat dat er altijd wel een lolletje is ;)

MvG,

Jeffrey Jacobs
Rotterdam-Oost

Amen ;D

Sluit me er helemaal bij aan.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #43 Gepost op: 4 januari 2008, 00:06:37
En ja hoor, op 1 januari maakt 112drenthe alweer melding van problemen met hulpdiensten.

Drieendertig personen geevacueerd appartementencomlex (Film!)
(...)
Slechte communicatie, PERSVRIJHEID geding
Enige minpunt was de slechte communicatie tussen de politieleiding en aanwezige pers, een filmploeg uit Drenthe werd ondanks de Politie Perskaart het werken onmogelijk gemaakt.
De leiding van de politie kon geen feiten op tafel leggen en dreigde permanent met arrestatie.
Persvrijheid en werken door de pers wordt door de korpsleiding bewust de kop ingedrukt, agenten op de werkvloer vinden het beleid van de BOBO's bij korpsleiding onredelijk en slecht werkzaam.
Korpschef: F. Bakker wil graag prominent een rol spelen in Nederlanste Politie wereld (maar rijdt zelf wel met 160 over de A-28 een paar weken na zijn benoeming)
(...)

Citaat van: http://www.112drenthe.net/newsbringer_read.php?bericht=kMFbSUtXw9ViR3nema60dI9N4uNSHH3os



Ik begrijp die mensen van 112Drenthe echt niet. ??? In plaats van het aangaan van een dialoog met de hulpdiensten blijven ze dit soort teksten publiceren. Je moet wel een erg slecht gevoel voor de dingen hebben om niet de beseffen dat dit alleen maar averechts werkt. Missschien moeten deze heren maar een andere hobby zoeken. Ik adviseer ze om er eentje te kiezen waarbij je met een IQ van minder dan 75 ook uit de voeten kunt.  ;)
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


nirosmen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,284
  • Brandmeester, ploegchef en oefenleider
Reactie #44 Gepost op: 4 januari 2008, 12:03:50
Ik begrijp die mensen van 112Drenthe echt niet. ??? In plaats van het aangaan van een dialoog met de hulpdiensten blijven ze dit soort teksten publiceren. Je moet wel een erg slecht gevoel voor de dingen hebben om niet de beseffen dat dit alleen maar averechts werkt. Missschien moeten deze heren maar een andere hobby zoeken. Ik adviseer ze om er eentje te kiezen waarbij je met een IQ van minder dan 75 ook uit de voeten kunt.  ;)

Hoi,

Ik ben het helemaal eens met Crashtender. Wat een stelletje zielige ..............
Laat ik er maar geen worden aan vuil maken. :-X :-X
Prutsers... >:( >:(


Theo Daling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #45 Gepost op: 4 januari 2008, 12:45:28
een filmploeg uit Drenthe werd ondanks de Politie Perskaart het werken onmogelijk gemaakt.

In dit geval betrof het een cameraploeg van 4 in het land en niet een cameraploeg van Karnak media.


Alleen vader en zoon Smit brullen dat de politie hen tegenwerkt ...De rest van de fotograven die voor hun verschillende 112.website's foto's maken die hoor je daar niet over en daar hebben de hulpverlening diensten geen problemen mee.(ze hebben alleen problemen met vader en zoon Smit.)

Gr.T


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #46 Gepost op: 4 januari 2008, 13:18:30
Ach, de meeste fotograven zijn bij voorbaat al irritant aanwezig.
Maar als hulpverleners moeten we proberen zo correct mogelijk blijven, dat zondermeer.
TWITTER foto's suck....


nirosmen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,284
  • Brandmeester, ploegchef en oefenleider
Reactie #47 Gepost op: 4 januari 2008, 16:10:00
Ook wij hebben in de Achterhoek enkele fotografen rondlopen. Ze weten echter wat ze wel en niet kunnen. Als dat voor hun duidelijk is, heb ik er verder geen probleem mee. ;) ;)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #49 Gepost op: 4 januari 2008, 22:54:59
Karnak Media. De GeenStijl onder de 112Sites!

Vind het wel een mooie slogan voor ze om 'bruisend' het 2008 in te gaan.