Brandweerman aangereden bij grote brand - Kerkwerve (Zeeland) 2-2-2008

Auteur Topic: Brandweerman aangereden bij grote brand - Kerkwerve (Zeeland) 2-2-2008  (gelezen 16398 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #20 Gepost op: 6 augustus 2009, 13:25:38
Iemand die bezig is om zijn eigendommen te redden bijna de WAO in te rijden en dan nog klagen over zijn eigen inkomsten? Ik snap dat er op zo een moment emotie is, maar je moet wel de gevolgen dragen !!
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #21 Gepost op: 6 augustus 2009, 16:55:06
Weet iemand hoe het nu met deze brandweerman gaat?


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #22 Gepost op: 6 augustus 2009, 17:35:43
Iemand die bezig is om zijn eigendommen te redden bijna de WAO in te rijden en dan nog klagen over zijn eigen inkomsten? Ik snap dat er op zo een moment emotie is, maar je moet wel de gevolgen dragen !!

Precies. Als je zo rijdt zou je wat mij betreft de komende 50 jaar geen voertuig mogen besturen >:(
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #23 Gepost op: 18 augustus 2009, 03:32:55
Weet iemand hoe het nu met deze brandweerman gaat?

Voor zover ik heb begrepen is hij weer aan het werk & hersteld. Goed dus! Gelukkig maar, want hoe had dit kunnen afgelopen zonder helm en beschermende kleding...?
Tuurlijk is emotie iets wat andere gevoelens kan overstemmen, maar het blijft uiterst onverantwoord om stoptekens te negeren en vervolgens op een hulpverlener in te rijden. Het zal vast niet met voorbedachte rade gebeurd zijn, maar het is wel gebeurd. Die rijontzegging had van mij nog wel wat langer mogen duren! En een cursusje omgaan met emoties.. jezelf zo laten meeslepen kan alleen maar fout gaan.


peter-b

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2009, 10:10:40
Hoi allemaal,
Ik ben dus die brandweerman die aangereden is. Jullie vroegen je af hoe het met me gaat.
Nou heb een dik jaar gerevalideerd in het ziekenhuis in Brugge. Er zaten diverse scheurtjes in verschillende wervels en in mijn stuitje.
Verder ben ik door dit alles mijn baan verloren, en verder gaat het wel.
Maar het leven gaat door, de zon schijnt wat wil je nog meer.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #25 Gepost op: 18 augustus 2009, 10:20:29
Welkom,
Leuk dat je wat van je laat horen.
De zon schijnt niet alle dagen.  ;)
Heb je wel ander werk inmiddels?


peter-b

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 18 augustus 2009, 10:25:29
Nee nog niet, druk op zoek. Maar het is wel moeilijk in deze tijd.
Maar ach dat zal ook allemaal wel weer op zijn pootjes terecht komen.


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2009, 11:33:02
Hoi allemaal,
Ik ben dus die brandweerman die aangereden is. Jullie vroegen je af hoe het met me gaat.
Nou heb een dik jaar gerevalideerd in het ziekenhuis in Brugge. Er zaten diverse scheurtjes in verschillende wervels en in mijn stuitje.
Verder ben ik door dit alles mijn baan verloren, en verder gaat het wel.
Maar het leven gaat door, de zon schijnt wat wil je nog meer.

Met erkenning in en of door de dienst?


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #28 Gepost op: 18 augustus 2009, 17:45:39
Hoi allemaal,
Ik ben dus die brandweerman die aangereden is. Jullie vroegen je af hoe het met me gaat.
Nou heb een dik jaar gerevalideerd in het ziekenhuis in Brugge. Er zaten diverse scheurtjes in verschillende wervels en in mijn stuitje.
Verder ben ik door dit alles mijn baan verloren, en verder gaat het wel.
Maar het leven gaat door, de zon schijnt wat wil je nog meer.
Welkom op het forum. Triest te horen dat het jou zoveel leed heeft gekost, goed te horen dat je er positief in staat !!!!!!!

Het maakt het alleen maar zuurder dat de persoon in kwestie zo weinig inziet van zijn eigen fouten :(

Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baan.
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #29 Gepost op: 19 augustus 2009, 09:24:17
Hoi allemaal,
Ik ben dus die brandweerman die aangereden is. Jullie vroegen je af hoe het met me gaat.
Nou heb een dik jaar gerevalideerd in het ziekenhuis in Brugge. Er zaten diverse scheurtjes in verschillende wervels en in mijn stuitje.
Verder ben ik door dit alles mijn baan verloren, en verder gaat het wel.
Maar het leven gaat door, de zon schijnt wat wil je nog meer.

Ik mag er toch vanuit gaan dat je via de rechter (bijna) al je schade vergoed kan krijgen. De dader heeft immers een WA-verzekering. Er zal wel aangetoond moeten worden wat het leed en de schade is. Het lijkt me zeker de moeite waard om met een "no cure no pay"-jurist te praten. Verder heb je als brandweerman toch een gigantische verzekering via de gemeente?

Veel sterkte en beterschap, ik kan niet begrijpen dat iemand zoiets kan doen en er zo makkelijk mee weg kan komen.