Waar zijn nog grondgebonden mmt's ?

Auteur Topic: Waar zijn nog grondgebonden mmt's ?  (gelezen 22152 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #40 Gepost op: 16 augustus 2009, 19:09:43
klopt, als je goed kijkt zie je dat om 01:54 het mmt leiden gepiept is, en 4 minuten later het mmt uit a'dam. dus ze hebben eerst per ongelijk leiden gepiept en later bedacht dat die niks meer doen.

Is dit speculatief, of kun je verwijzen naar een bron? Eenheden die niet meer actief zijn, kunnen bij mijn weten ook niet opgeroepen worden, maar dat laat ik aan de professionals aan ons over..


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #41 Gepost op: 16 augustus 2009, 22:56:54
die mmt's worden gewoon door de cpa hm gepiept of geallarmeerd.

Die capcode is voor de chauffeur(s). Het MMT zelf komt (kwam) vanuit het LUMC en dat ging middels een telefoontje...

Bovendien zou ik niet weten waarom die capcode niet foutief gealarmeerd zou kunnen zijn. Het is geen eenheid die al dan niet als inzetbaar in het systeem staat, de alarmering geschiedt handmatig en staat dus nog steeds in het systeem omdat hij nog steeds gepiept kan worden, zij het alleen bij GNK-C inzetten...


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #42 Gepost op: 18 augustus 2009, 14:42:28
De capcode voor de chauffeur kan nog steeds voorgeprogrammeerd staan. Als busje-MMT in GNK-verband ingezet kan worden zal het wenselijk kunnen zijn om bij een dergelijke opschaling de MMT-chauffeur gewoon mee te kunnen piepen.
Geloof niet alles wat je denkt.


chris_ik007

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 26 augustus 2009, 23:53:54
Ik heb de MMT bus Hollands-Midden vorige week nog gezien. Stond boven bij de eerste hulp van het LUMC en aan de post aan de pesthuislaan in Leiden. Ik zou niet weten of de bus niet meer ingezet wordt. Misschien dat Rader of RAd Hollands Midden daar antwoord op kan geven? De MMT bus werd afgelopen week inderdaad gepiept voor de melding Katwijk maar is net als de Lifeliner 1 niet ter plaatse geweest.

MMT busje is nu nog verder weg gezet, staat nu in de "gewone" parkeergarage aan het LUMC. dus niet meer boven waar de ambulances staan als ze naar het lumc moeten.


chris_ik007

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 5 september 2009, 11:03:00
ook het haagse grondgebonden MMT doet geen inzetten meer, behalve net als MMT leiden bij grote rampen.

Zowel MMT A'dam en R'dam zullen die grondgebonden MMT's vervangen.


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #45 Gepost op: 5 september 2009, 11:09:58
Het Haagse MMT? Den Haag heeft geen officiëel MMT met bijbehorend busje. Zoals je zei is Den Haag aangewezen op de heli's van A'dam en R'dam en kon eerder rekenen op het busje van Leiden.
Geloof niet alles wat je denkt.


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #46 Gepost op: 6 september 2009, 11:20:29
Het Haagse MMT? Den Haag heeft geen officiëel MMT met bijbehorend busje. Zoals je zei is Den Haag aangewezen op de heli's van A'dam en R'dam en kon eerder rekenen op het busje van Leiden.

Ze hadden geen bus, maar het Leyenburg en Westeinde ziekenhuis hadden wel om de week een team stand by staan.
Deze werd door een politie-eenheid of ambulance opgehaald en naar de betreffende locatie gebracht.

Hier werd ook met enige regelmaat gebruik van gemaakt.
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


kevin27

  • Manschap A | Aspirant N4 Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 441
Reactie #47 Gepost op: 25 maart 2010, 18:57:28
MMT Utrecht word ook nog steeds gebruikt:

p2kflex
12:21:12 25-03-10GROUP-2proefalarm voor dienstdoende mmt chauffeur
0726001MKA Veiligheidsregio Utrecht (MMT - Mobiel Medisch Team)
Sollicitatie Hoofdagent Amsterdam


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #48 Gepost op: 19 juni 2010, 17:11:03
Ben je als grondgebonden mmt vpk een fulltimer??of dat je gewoon in een ziekenhuis werkt en dan ingezet kan worden wanneer nodig?

groeten
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #49 Gepost op: 19 juni 2010, 17:13:43
Inzet wanneer nodig
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er