Verbindings- Commandowagens Ambulancedienst / GHOR

Auteur Topic: Verbindings- Commandowagens Ambulancedienst / GHOR  (gelezen 41770 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #50 Gepost op: 11 december 2011, 00:01:09
Ik kwam net deze foto tegen en vond dit eigenlijk wel appart, een Verbindings- Commandowagen in opbouw bij een camper service bedijf  ::)
bron: camper-caravanservice.nl
http://www.camper-caravanservice.nl/index.php?page=inbouw -> foto nr. 13 geen directe link
(het is natuurlijk een oudere foto, en ik had hem ook in het ''voertuig in opbouw'' topic kunnen plaatsen  :))


Dat is zo te zien de VC van GHOR Amsterdam-Amstelland (Of die van Brabant). Wat vind je er apart aan? Het is (vrij) normaal dat een voertuig-opbouwer bepaalde componenten bij andere bedrijven laat monteren, Dynawinch doet dat bijvoorbeeld voor Ziegler. Zo te zien heeft deze opbouwer er voor gekozen om het stabilisatie-systeem bij een caravan/camper bedrijf te laten monteren.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #51 Gepost op: 11 december 2011, 10:09:01
Dat is zo te zien de VC van GHOR Amsterdam-Amstelland (Of die van Brabant). Wat vind je er apart aan? Het is (vrij) normaal dat een voertuig-opbouwer bepaalde componenten bij andere bedrijven laat monteren, Dynawinch doet dat bijvoorbeeld voor Ziegler. Zo te zien heeft deze opbouwer er voor gekozen om het stabilisatie-systeem bij een caravan/camper bedrijf te laten monteren.
Volgens mij is het de ex VC van Amsterdam Amstelland, gezien de blauwe flitser die nog op de bumper zit. Dit is dezelfde, als die van Amsterdam..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #52 Gepost op: 11 december 2011, 10:20:34
Dat is zo te zien de VC van GHOR Amsterdam-Amstelland (Of die van Brabant). Wat vind je er apart aan? Het is (vrij) normaal dat een voertuig-opbouwer bepaalde componenten bij andere bedrijven laat monteren, Dynawinch doet dat bijvoorbeeld voor Ziegler. Zo te zien heeft deze opbouwer er voor gekozen om het stabilisatie-systeem bij een caravan/camper bedrijf te laten monteren.
Ik vond het alleen appart om te zien dat er tussen de witte campers ineens een fluoriserend gele camper stond. Ik was namelijk op campers aan het googlen :P.
Maar zoals je aangeeft heeft de vries/DRV er inderdaad voor gekozen om die steun pootjes bij camperservice onder te laten bouwen, kennelijk is dit bedrijf een importeur of service punt voor dat systeem. Ik heb ook nog gecontrolleerd wat de afstand tussen beiden bedrijven is om te kijken of een samenwerking logisch zou zijn qau afstand, en dit is best mogelijk.

De VC van Eindhoven is overigens bijna identiek aan die van A'dam, beiden zijn opgebouwd door de Vries/DRV :)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #53 Gepost op: 11 december 2011, 19:51:09
Volgens mij is het de ex VC van Amsterdam Amstelland, gezien de blauwe flitser die nog op de bumper zit. Dit is dezelfde, als die van Amsterdam..

Ehh he bedoel je EX VC? Hebben ze een nieuwe dan?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #54 Gepost op: 11 december 2011, 20:12:53
De vorige was bij mijn weten een witte Iveco Daily met nog oude GGD huisstijl ::)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #55 Gepost op: 11 december 2011, 21:44:43
De vorige was bij mijn weten een witte Iveco Daily met nog oude GGD huisstijl ::)

Correct ja. Daarom snap ik de opmerkin van Volo-34 ook niet helemaal?  :)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #56 Gepost op: 11 december 2011, 23:12:41
Correct ja. Daarom snap ik de opmerkin van Volo-34 ook niet helemaal?  :)
Op pagina 1 staat deze bus als VC van Amsterdam.. Nu is ie uit dienst, (of het moet toch een andere zijn) dan is het toch een ex voertuig?...
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #57 Gepost op: 11 december 2011, 23:19:57
De foto op deze pagina is de bus bij de opbouwer, dus niet hoe deze nu is  ;)
Foto is dus genomen vóór de bus in dienst kwam, niet erná.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #58 Gepost op: 11 december 2011, 23:22:49
De foto op deze pagina is de bus bij de opbouwer, dus niet hoe deze nu is  ;)
Foto is dus genomen vóór de bus in dienst kwam, niet erná.

Haha dat denk ik ook ja, dat voertuig is nu nog niet uit dienst hoor, dat zou wel heel snel zijn voor een VC :-)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #59 Gepost op: 12 december 2011, 11:23:36
De foto op deze pagina is de bus bij de opbouwer, dus niet hoe deze nu is  ;)
Foto is dus genomen vóór de bus in dienst kwam, niet erná.
Gelukkig snap jij het verhaal wel  098uo och aan de foto ligt het niet, het zijn meer de hysterische berichtjes van een forum collega die erop volgen  ::) .
Ik kwam die foto tegen en het leek me leuk om hem hier te plaatsen omdat dit topic over de VC voertuigen gaat......het is ook nog eens een unieke foto die ik niet eerder had gezien :P