Nieuwe dienstauto voor commandant brandweer Den Haag

Auteur Topic: Nieuwe dienstauto voor commandant brandweer Den Haag  (gelezen 13567 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #20 Gepost op: 7 maart 2008, 16:59:12
heb jij ooit een directeur van een groot bedrijf in een goedkope auto zien rijden? juist ik ook niet... van managers word verwacht dat ze een bepaalde uitstraling hebben en dus ook bij de brandweer ;)


Vincent.

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 7 maart 2008, 17:30:07
Hoi,

Dus daar heeft het mee te maken:d
Dankjewel.

Vincent.


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #22 Gepost op: 7 maart 2008, 18:31:47
nouja het is zomaar een gedachte van mij ;)


Vincent.

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 7 maart 2008, 18:36:25
ok, dankjewel voor de toelichting.

Vincent.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 7 maart 2008, 18:38:20
heb jij ooit een directeur van een groot bedrijf in een goedkope auto zien rijden? juist ik ook niet... van managers word verwacht dat ze een bepaalde uitstraling hebben en dus ook bij de brandweer ;)
de directeur moet er zelf hard voor werken om centen te verdienen voor zijn bedrijf ;) dan heeft die ook het volste recht op zo'n dikke bak ( die die tenslotte zelf betaald ) ;)


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #25 Gepost op: 7 maart 2008, 18:44:24
Hallo,

Natuurlijk is dit een prachtige auto.
Maar nu is mijn vraag, waarom zo'n dure auto (ongeveer € 50.000 vanaf), voor een commandant van de Brandweer?
Waarvoor is dit nodig? Naar mijn inziens volstaat een goedkopere auto toch ook?

Een ander voorbeeld: de OVD-G in Heerlen/Geleen heeft de beschikking over een dikke Toyota Landcruiser.

Het is niet persoonlijk bedoeld. Ik gewoon ben benieuwd waarom er voor zo'n dure auto's gekozen wordt.

Alvast bedankt.

Vincent.
Weet wel dat ie uit een europese aanbesteding van (ik dacht) de politie komt en dat dat behoorlijk scheelt in de aanschafprijs.

Overigens rijd de cdt van den haag al ik denk 10 jaar in een onopvallend voertuig.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #26 Gepost op: 7 maart 2008, 21:11:13
de directeur moet er zelf hard voor werken om centen te verdienen voor zijn bedrijf ;) dan heeft die ook het volste recht op zo'n dikke bak ( die die tenslotte zelf betaald ) ;)

9 van de 10 directeuren koopt een auto op naam van de zaak en meestal een lease auto ;) dat zal dit ook wel zijn


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2008, 23:17:15
Van al het gedoe over directeuren en lease auto's maar weer terug naar dit voertuig!

Voor zover ik weet reed de CvD van Haaglanden hiervoor ook al met een Audi A (met een led flitser voor zijn voorruit).
Ik denk dat dit een vele malen handigere optie is dan een voertuig te kopen en op te bouwen als zijnde een opvallend brandweervoertuig.
De kosten die daar aan verbonden zijn zijn zeker niet mis, dan kun je beter een duurder voertuig nemen en hem als ''burger'' laten, met uitzondering van een aantal ledjes en een magneetzwaailamp.

Ik vind het wel wat  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #28 Gepost op: 7 maart 2008, 23:49:53
Voor zover ik weet reed de CvD van Haaglanden hiervoor ook al met een Audi A (met een led flitser voor zijn voorruit).

Deze Audi A6 2.6 FSI Automaat is de vervanger voor de oude Audi A6 welke uit het jaar 2000 was.

 ;)
Samen sterk in de hulpverlening!


Vincent.

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 8 maart 2008, 09:53:48
Hoi,

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag.
Groeten,

Vincent.