VZA Meertaxi uitgerust met blauwe lichtbalken

Auteur Topic: VZA Meertaxi uitgerust met blauwe lichtbalken  (gelezen 35003 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #20 Gepost op: 7 april 2008, 22:34:03
die blauwe balk heeft blijkbaar wel een gunstig effect...  ;)

Meertaxi rijdt op tijd

Gepubliceerd op 07 april 2008, 16:30 - www.haarlemsdagblad.nl
...

Moet je natuurlijk wel volledig zijn en ook de reacties meenemen ;)

Reactie op bovenstaand artikel:

Tot mijn verbijstering staat er weer een Halleluja-artikel in het HD over de Meertaxi.
Men tracht kennelijk door het plaatsen van een positief artikel in de media de werkelijke
problemen te verdoezelen. Ik kan me niet voorstellen dat het aantal klachten is
afgenomen, want de situatie is ronduit hopeloos en ik heb dan ook besloten om geen
klacht meer in te dienen. Er wordt immers toch niets mee gedaan. Ik zou gaarne eens
in kontakt komen met de redactie van het HD en mijn Meertaxi-dossier eens door te
nemen. Wellicht komen de wethouder van WMO,de Belangencommissie Gehandicapten
Haarlemmermeer en de VZA dan eens met een echte oplossing van het
Gehandicaptenvervoer.

Gepost door XXXX op 07-04 18:07


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #21 Gepost op: 8 april 2008, 08:56:35
Gepost door XXXX op 07-04 18:07

hahaha, maar nou zou XXXX natuurlijk ook een medewerker van A-Tax kunnen zijn...  ;) >:D :-X
Samen sterk in de hulpverlening!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 8 april 2008, 10:16:39
Daarom moeten we ook maar niet teveel waarde hechten aan dit soort ''reactie's''. We kunnen namelijk niet peilen wie het is en ten tweede kan de VZA-Meertaxi zich niet verdedigen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #23 Gepost op: 8 april 2008, 12:17:08
hahaha, maar nou zou XXXX natuurlijk ook een medewerker van A-Tax kunnen zijn...  ;) >:D :-X

Er stond wel een naam maar het leek mij niet van belang die naam over te nemen.
Vandaar dat ik er XXXX van gemaakt hebt.


Daarom moeten we ook maar niet teveel waarde hechten aan dit soort ''reactie's''. We kunnen namelijk niet peilen wie het is en ten tweede kan de VZA-Meertaxi zich niet verdedigen.

VZA-Meertaxi kan zich wel verdedigen door op dezelfde manier een reactie te geven. Daarnaast
kunnen ze contact opnemen met de redactie. Bovendien, als we op deze manier gaan reageren
op alles wat er op Internet wordt geschreven dan kunnen we dit forum vol met nicknames
ook wel opheffen  ;)

Inhoudelijk gezien kunnen zowel de wethouder als de reageerder gelijk hebben. Uit ervaring weet ik
dat het vaak dezelfde mensen zijn die problemen hebben met de Meertaxi. Soms is dat domme
pech, soms ligt dat aan de locatie, soms ligt dat aan de persoon zelf. Maar over het totaal gezien
komt dit in de statistieken helaas niet naar voren.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #24 Gepost op: 8 april 2008, 13:18:36
Volgensmij weet ik wat het is hier in dit topic...

Ze zijn allemaal jaloers!  ;D Ze willen ze stieken gewoon allemaal zelf op het dak hebben  ::)


hocje en chaufje

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2009, 16:04:52
Hoi iedereen,

zelf rijd ik al jaren taxi, daarin heb ik veel meegemaakt leuke en droeve dingen, wat betreft vza taxi met blauwe lampen, ik vraag me af of die wagen op gele of blauwe plaat staan, want namelijk afhankelijk hoe de wagen op naam is gesteld ; een bv,stichting,vof,holding etc etc, kun je financieel, cao,belasting(teruggave bpm), km's en verzekeringstechnisch met het een en ander verschuiven waardoor je alleen daardoor je centen kan verdienen.

Dus ik maak het met bovenstaande vraag het niet makkelijker, maar wel intressanter om het uit te zoeken ;)

chaufje


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2009, 17:29:02
Blauw ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #28 Gepost op: 25 januari 2009, 14:39:18
Ik heb er ook een keer één gespot ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Cerberus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 117
  • Geen beter weer dan brandweer
Reactie #29 Gepost op: 25 januari 2009, 15:02:53
Deze uitwassen houden op te bestaan. Er is een "Koninklijk Besluit tot wijziging van het Reglement ivm het gebruik van optische en geluidssignalen 26-11-2008". Hierin is o.a. via het Voertuigreglement gregeld dat diensten die met O+G rijden ook het uiterlijk moeten hebben van een hulpdienst (vastgestelde beschermde strping) uitgezonderd onopvallende politieauto's.
Daarnaast is er een nieuwe Regeling  v an het Min. Verkeer en Waterstaat, vaststelling van optische en geluidssignalen (Regeling optische en
geluidssignalen 2009) in de maak die o.a. regelt  wie met O+G mogen rijden.  (e.e.a. na te lezen op www.lfr.nl)