VZA Meertaxi uitgerust met blauwe lichtbalken

Auteur Topic: VZA Meertaxi uitgerust met blauwe lichtbalken  (gelezen 35011 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 1 februari 2010, 15:17:47
Die Transit is ook wel interessant..... want het valt me op dat hij wit is in plaats van grijs, en er zit een hele grote star of life voorop....

Jup, er stonden een aantal nieuwe Transits met ipv een (plastic) grijze grill een meegespoten witte grill én geen Meertaxi stickers er op, maar gewoon VZA en blauwe platen.
De balk zag er in mijn ogen leeg uit ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #41 Gepost op: 1 februari 2010, 17:31:05
hmm. ik heb gister een gele ambulance gezien op de snelweg. Stond ook VZA op maar de tekst ambulance was niet in het goede lettertype. Voorop een grote lichtbalk en achterop een pit. Tevens stond er niet bij wat de functie was maar het leek meer gewoon een personen vervoerbusje. Zaten 2 mannen in met gelehesjes aan. Zou die ook van t zelfde bedrijf kunnen zijn?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #42 Gepost op: 1 februari 2010, 18:33:59
hmm. ik heb gister een gele ambulance gezien op de snelweg. Stond ook VZA op maar de tekst ambulance was niet in het goede lettertype. Voorop een grote lichtbalk en achterop een pit. Tevens stond er niet bij wat de functie was maar het leek meer gewoon een personen vervoerbusje. Zaten 2 mannen in met gelehesjes aan. Zou die ook van t zelfde bedrijf kunnen zijn?

VZA Taxi heeft geen gele ambulance's. Deze zou eventueel van VZA International kunnen zijn. Persoonlijk zegt mij de ''grote balk en kleine pit achterop'' niet zo veel.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #43 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:08:33
Jup, er stonden een aantal nieuwe Transits met ipv een (plastic) grijze grill een meegespoten witte grill én geen Meertaxi stickers er op, maar gewoon VZA en blauwe platen.
De balk zag er in mijn ogen leeg uit ...
Ik had de foto's al langer (april jl.), maar kon het topic niet meer vinden ....
VZA, zittend vervoer, Ford Transit 43-KKD-2 en de balk is inderdaad leeg. Hij rijdt nu nog steeds zó rond.
Overigens reed VZA vroeger met grote Volvo's voor zittend vervoer, daar zat een balk op van hout of plastic, dat weet ik niet meer, en die was gewoon blauw geschilderd met in het midden VZA!

en


Gast

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:13:02
Ik heb er ook een keer één gespot ;)



Deze balk wil ik heel heel heel graag hebben.
De Valuebar van Whelen is zo goed als NIET verkocht in Nederland, alleen aan de VZA. Toen ik zelf taxichauffeur was in '94-'95 heb ik bij het AMC in Amsterdam destijds de witte Passat stations al met die balken erop zien rijden.
Dit is één van de drie type lichtbalken die ik nog MOET hebben in de collectie......
Iemand van de VZA die meeleest??  O0


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #45 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:29:22
VZA stoot het zittend vervoer af, wellicht biedt dat een kans?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #46 Gepost op: 30 augustus 2011, 00:16:52
VZA stoot het zittend vervoer af, wellicht biedt dat een kans?

Het wordt overgenomen door Willemse & de Koning.


Bart S

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 30 augustus 2011, 09:00:15
Het wordt overgenomen door Willemse & de Koning.

Is zelfs al overgenomen. Vanaf vrijdagavond 12-8 zijn zowel de VZA-meldkamer als de VZA-taxi's en busjes over naar de nieuwe locatie aan de Donauweg in Amsterdam-west.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,541
Reactie #48 Gepost op: 30 augustus 2011, 17:03:04
Is zelfs al overgenomen. Vanaf vrijdagavond 12-8 zijn zowel de VZA-meldkamer als de VZA-taxi's en busjes over naar de nieuwe locatie aan de Donauweg in Amsterdam-west.

Bedoel je hiermee de MKA A-A?


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #49 Gepost op: 30 augustus 2011, 18:02:13
Donauweg? Waar precies? Daar ik dagelijks op de Donauweg naar 'school' ga ;)