Veiligheidsvest KMar??

Auteur Topic: Veiligheidsvest KMar??  (gelezen 9520 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 18 april 2012, 23:30:17
Die rechter zak en embleem zag ik niet zitten en er leek een rits te zitten, maar ik weet niet wat er onder de strip op het plaatje zit.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #11 Gepost op: 18 april 2012, 23:44:17
Die rechter zak en embleem zag ik niet zitten en er leek een rits te zitten, maar ik weet niet wat er onder de strip op het plaatje zit.

Daaronder zit als het goed is een rits. Het is hetzelfde vest als dat de politie heeft maar dan in een soort bodywarmer idee. Je moet het zien als het vest waar de politie in Engeland mee loopt. Die is ook kogel- en steekwerend
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 18 april 2012, 23:53:13
Dan is het blijkbaar toch dezelfde vest, maar herkende ik het niet. Normaal herken je wel een soort plaat of stevigheid bij een vest.
Ik moet wel zeggen dat het stoer leek. ;)


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #13 Gepost op: 18 april 2012, 23:58:07
Dan is het blijkbaar toch dezelfde vest, maar herkende ik het niet. Normaal herken je wel een soort plaat of stevigheid bij een vest.
Ik moet wel zeggen dat het stoer leek. ;)

Bij de vesten die ik gezien heb, zag ik ook een versteviging/plaat of hoe je het noemen wilt. En ik ben zeker een voorstander van de vesten die ze bij de KMar hebben. Dat is beter dan die wij bij de politie hebben. Dan heb ik het vooral over het draagcomfort en de uitstraling.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 18 april 2012, 23:59:02
Kunnen die platen eruit, zoals wij bij de scherfvesten kunnen doen?


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #15 Gepost op: 19 april 2012, 00:02:15
Hoe dat zit bij de vesten van de KMar weet ik niet. Bij de politie kan dat wel. Maar die draag je onder je overhemd en trek je net als de zwarte vesten van de politie aan (volgens mij hetzelfde als jullie scherfvesten). Daar kunnen de platen er dus wel uit, zodat je de hoes kan wassen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 19 april 2012, 00:06:26
Het vest van ons doe je over je hoofd en maakt je met klitteband vast aan de zijkanten.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #17 Gepost op: 19 april 2012, 00:18:35
Het vest van ons doe je over je hoofd en maakt je met klitteband vast aan de zijkanten.

Zo doe je beide vesten van de politie ook aan. We hebben trouwens op 4 punten klitteband. Bij de zij en op de schouders. Zodat je hem helemaal kan aanpassen aan jezelf.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #18 Gepost op: 19 april 2012, 09:25:48
Kunnen die platen eruit, zoals wij bij de scherfvesten kunnen doen?

Ja hoor, het is namelijk slechts een hoes.
Dat witte vest wat de Politie heeft, hebben wij ook. Vervolgens kregen we deze blauwe hoes. De platen haal je gewoon uit de witte en stop je in de blauwe.
Het is precies hetzelfde vest, alleen het uiterlijk is anders en de manier van bevestigen.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 19 april 2012, 12:35:52
Heren bedankt O0