Weg misbruikers.Zaterdags. 20.00 uur SBS-6

Auteur Topic: Weg misbruikers.Zaterdags. 20.00 uur SBS-6  (gelezen 4915 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Gepost op: 25 oktober 2003, 20:58:07
Voor wie het vanavond heeft gemist.

Op sbs6 dinsdag om 20:30 uur komt het programma wegmisbruikers met als speciaal thema ongevallen. Ook wordt de kant van de hulpverlening goed bekeken. In het programma word onder andere gekeken hoe mensen reageren op optische en geluids signalen.




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2003, 21:23:18
ik denk dat ik de video maar eens even aan het werk zet


firemanr

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2003, 21:34:45
Zag het....heel toevallig, was informatieve uitvinding, interessant voor de medeweggebruikers....... ;)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2003, 18:32:18
Ik heb vandaag een kennis gesproken en die is geluidsman hij moest werk doen voor wegmisbruikers hij moest naar het VU ziekenhuis bij het traumacentrum van Lifeliner1 ik dacht dat het wel uitgezonden zou worden alleen dat het maar een klein stukje was. De hele video duurde een half uur en die zou hij misschien op cd of video krijgen misschien als hij hem op cd krijgt geeft hij hem aan mij en zal ik een stukje van de video afknippen en misschien op mijn website zetten.

P.S.: Ik weet niet waarneer het uitgezonden word ik blijf het wel even volgen misschien komt het wel niet op tv...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2003, 20:34:57
Nou iedereen, helaas pindakaas. Dit was dus GEEN herhaling van de aflevering die ik bedoelde. Ik krijg echt wat van die commerciele zenders. Eerst minuten lang saaie reclame waarnaar je getrakteerd wordt op een aflevering die al meerdere malen op de buis is geweest. En niet de gene die herhaald zou worden. Ik word er een beetje ziek van eigenlijk  >:( >:( >:( >:(


Ambu.952

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2003, 20:47:53
ja helaas, heb dus weer eens wat moeten missen :'(


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #6 Gepost op: 3 november 2003, 23:42:39
Nou iedereen, helaas pindakaas. Dit was dus GEEN herhaling van de aflevering die ik bedoelde. Ik krijg echt wat van die commerciele zenders. Eerst minuten lang saaie reclame waarnaar je getrakteerd wordt op een aflevering die al meerdere malen op de buis is geweest. En niet de gene die herhaald zou worden. Ik word er een beetje ziek van eigenlijk  >:( >:( >:( >:(

TV MISBRUIKERS >:(


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #7 Gepost op: 26 november 2003, 11:21:41
De nieuwe serie is er zaterdagavond weer om 20.00 uur op SBS6, waaronder snelheidsduivels in de Westerscheldetunnel  ;)


firemanr

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 30 november 2003, 18:18:19
Wel snelheidsduivels, maar geen een in de Westerscheldetunnel..... :-\