112weekend

Auteur Topic: 112weekend  (gelezen 57473 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #10 Gepost op: 29 oktober 2003, 16:54:47
volgens mij zijn ze ooit eens behoorlijk weggestuurd uit haaglanden, en dat ze daarom nu niets meer in deze regio doen.
(persoonlijk vindt ik dat niet zo erg, gezien de fouten die ze om de haverklap maken)


Ja constant een ladderwagen voor een hoogwerker aanzien.
Deze kinderziektes mogen er na een jaar of tien ook weleens uitzijn. Maar voor de rest leuk programma met mooie beelden.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #11 Gepost op: 29 oktober 2003, 19:12:26
achja, niet 112 maakt alleen foutjes. je ziet zo ook eens dat sommige korpsen maar een beetje aanprusten af en toe ;D dat slangenoprolding is bekend. ik heb het weleens vaker gezien


Marianne

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 1 november 2003, 16:20:02
Ik kijk er ook graag naar. Soms zie ik dingen waar ik mijn collegae naartoe gestuurd heb. Krijg ik beetje een beeld wat er aan de hand was.
Ik vind alleen het commentaar af en toe behoorlijk DOM.  :'( :'( Opmerkingen van de commentator, die heel logisch zijn, of juist helemaal niet kloppen. Ach een beetje humor voor de hulpverleners die naar dit programma kijken.  ;D ;D

 :-*Marianne


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #13 Gepost op: 3 november 2003, 23:39:43
Ik kijk er ook graag naar. Soms zie ik dingen waar ik mijn collegae naartoe gestuurd heb. Krijg ik beetje een beeld wat er aan de hand was.
Ik vind alleen het commentaar af en toe behoorlijk DOM.  :'( :'( Opmerkingen van de commentator, die heel logisch zijn, of juist helemaal niet kloppen. Ach een beetje humor voor de hulpverleners die naar dit programma kijken.  ;D ;D

 :-*Marianne

Ik kijk er met plezier naar en let ook op verbeterpuntjes van de hulpverleners. Zo haalde een KNRM een pseudo drenkeling onderkoeld uit het water. Die vervoerden ze staand (zo we gaan, houdt u zich maar goed vast want we gaan hard). Toch hebben die camera's zin. Ik ben een paar keer met een bevriende berger mee geweest en die heeft me gewezen hoe politie ineens gaat vegen en druk gaat staan doen als er een camera in de buurt is ;D

Ik heb een blauwe maandag hier in Gooi- en Vechtsreek wat opnamen gemaakt, maar het 112 weekend gebeuren is een zeer gesloten wereldje. Hier heeft iemand uit Lelystad het voor het zeggen, en alles loopt via hem en hij is de enige die er echt wat aan verdiend. Voorbeeld: als je voor hen werkt mag je je beelden alleen voor hem maken, en niet aan een ander aanbieden. Je staat onder contract. Wat je ook filmt het wordt zijn eigendom. Je krijgt alleen geld als het ook uitgezonden wordt. En wat je krijgt is zo weinig dat je er niet van kan leven. Iemand vertelde mij hoe hij een deur van een collega eruit reed omdat hij in "zijn regio" aan het filmen was. Nee, lekker wereldje...


Henk


112 Weekend medewerker

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 6 november 2003, 23:48:35
Hallo allemaal,

Als medewerker aan het programma 112 Weekend wil ik graag reageren op jullie berichten.

112 Weekend heeft als doel de kijker te laten zien hoe het werk van de hulpverlener er aan toe gaat.

Om dit doel te bereiken zijn wij afhankelijk van de informatie die de hulpverleners ons bieden. Zo heeft de redactie contact met het NIBRA en de communicatie afdelingen van brandweer- en politiekorpsen.

Het komt toch nog regelmatig voor dat zij geen commentaar willen geven op de vragen die de redactieleden stellen.

Daarnaast lopen wij vaak tegen het probleem aan dat wij niet toegelaten worden. Dit is bijvoorbeeld de reden waarom wij bijna nooit beelden uit de regio Haaglanden hebben. De politie in deze regio is erg tegen media-aandacht. Terwijl de brandweer het in deze regio het weer prima geregeld heeft.

Naast de redactie in Hilversum zijn er 4 vaste teams in Nederland in het weekend aan het werk om alles vast te leggen voor de uitzending van maandag (herhaling dinsdag). Deze vaste teams zitten in de provincie Noord-Holland, Utrecht, Drenthe/Groningen en Zuid-Holland. Daarom zal je ook vaak beelden uit deze gebieden zien. De overige gebieden worden bewaakt door videocorrespondenten. Zij krijgen betaald naar het uitgezonden materiaal.

De opmerkingen met betrekking tot het gegeven commentaar in de uitzending daar wil ik het volgende op zeggen. Ik ben het daar deels mee eens. Daarom wil ik jullie vragen om via dit form met opmerkingen te komen waar de redactie (zij schrijven de teksten) wat mee kan. Geen emails sturen want deze worden niet gelezen. Ik zal dit forum bijhouden en doen wat ik kan doen.

Al met al hoop ik dat jullie naar het programma blijven kijken, want de makers maken het al jaren met plezier.

Met vriendelijke groet,

Medewerker 112 Weekend
Regio Zuid-Holland


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #15 Gepost op: 7 november 2003, 11:08:02
Geen emails sturen want deze worden niet gelezen.

Jaja...... logisch.

Gr
Erik


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 7 november 2003, 12:59:05
Tjah, waarom staat er op de site dan een e-mail adres  ??? ??? Beetje vreemd dat deze niet worden gelezen. Heeft dat ook nog een bepaalde rede ?


112 Weekend medewerker

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 7 november 2003, 18:19:53
Sorry misschien had ik wat duidelijker moeten zijn in mijn berichtgeving.

Wat ik bedoelde is geen emails naar dit adres te sturen, want dit is alleen maar om forums etc bij te wonen.
Ik haal geen email binnen en dergelijke op dit mailadres.

Het emailadres op de site kun je natuurlijk altijd gebruiken. Alleen wordt dit door de redactie in Hilversum gelezen en niet door mij.

Ik hoop hiermee het misverstand te hebben verholpen.

Met vriendelijke groet,

112 Weekend medewerker


Gast48368

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 7 november 2003, 19:05:31
raar...........als je op dit forum komt, kun je toch gewoon (automatisch) je berichten lezen ??? ??? ???

misschien zijn er wel mensen die je een persoonlijk berichtje willen sturen, en die het niet hier publiekelijk op het forum willen zetten..........

ik weet dat je een vreemd beeld krijgt van de forumleden als je ook het kippenhok "bijhoudt" op dit forum, maar we zijn hier gewone mensen hoor, en geen gekken die je gaan bestoken met vreselijke mailtjes ;D

dus er is niets engs aan om ze gewoon te lezen ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #19 Gepost op: 7 november 2003, 20:02:12
Sorry misschien had ik wat duidelijker moeten zijn in mijn berichtgeving.

Wat ik bedoelde is geen emails naar dit adres te sturen, want dit is alleen maar om forums etc bij te wonen.
Ik haal geen email binnen en dergelijke op dit mailadres.

Het emailadres op de site kun je natuurlijk altijd gebruiken. Alleen wordt dit door de redactie in Hilversum gelezen en niet door mij.

Ik hoop hiermee het misverstand te hebben verholpen.

Met vriendelijke groet,

112 Weekend medewerker

er zijn af en toe is van die uitspraken waarvan je denkt......ja dat zou ik toch anders zeggen. Maarja dat is na een uizending dan kan je er weinig aan doen ;D dus....wat kunnen we er dan aan doen