Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 111032 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Gepost op: 27 oktober 2003, 17:21:58
Bij deze is alles van Blik op de Weg samengevoegd in een compleet topic. De onderwerpen zijn niet aangepast, zodat u kunt zien over welk onderwerp het gaat binnen BodW.

het hulpverleningsforum,
dielangemotormuis


Blik op de weg is er ook eentje waarvan ik vindt dat ie erbij mag. Ik zelf kijk altijd met veel plezier naar dit programma, vooral om te zien wat mensen wel niet doen op de weg en dan uiteindelijk aan de kant worden gezet  ;D

Ik las trouwens net op de site van blik op de weg dat ze tot 2006 op de buis te vinden zijn.


HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2003, 17:49:55
Ja, daar wil ik me graag bij aansluiten. Blik op de weg is m.i. een veel professioneler en informatiever programma dan het reeds vermeldde Wegmisbruikers! Alleen dat commentaar al. Tot 2006 zullen er wel veel herhalingen worden uitgezonden, helaas.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


firemanr

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2003, 20:29:03
Ja, daar wil ik me graag bij aansluiten. Blik op de weg is m.i. een veel professioneler en informatiever programma dan het reeds vermeldde Wegmisbruikers! Alleen dat commentaar al. Tot 2006 zullen er wel veel herhalingen worden uitgezonden, helaas.
Kan der geen genoeg van krijgen.... ;) ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2003, 21:55:28
Ik ook niet.....in de opleiding heb ik al een hoop gezien..maar nog steeds niet allemaal..... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


lifeboats.tk

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2003, 21:30:39
blik op de weg vindi k nog wel het 'wegpoliesie' programma met de beste kwaliteit, deter dan al die sbs shit enzo


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2003, 21:53:00
Ik ben al fan vanaf het eerste uur, heb hun een keer mogen ontmoeten tijdens opnamen in Hoogeveen langs de A-28, najaar 2001.

Heb ook hier al enkele verschillende T-shirts hangen die verkrijgbaar zijn in hun webwinkel.  :D

Vooral doorgaan!!!  :P


Marianne

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 1 november 2003, 16:24:07
Is inderdaad een heel goed programma. Ik kijk hier ook graag naar. Alle andere programma's over verkeersdeelnemers zijn maar slappe aftreksels van Blik op de weg.
En dat programma waar ze camera's in de auto van een wegpiraat hebben geplaatst, riekt naar uitlokking.

Van mij mag Blik op de weg nog jaren doorgaan.
 
:-* :-*Marianne


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #7 Gepost op: 24 november 2003, 21:11:52
Vind het een goed programma, die de kijker ook meteen opvoedt met elke week een ander thema.
Jammer dat dit concept, wel wel veel minder goed,  nu ook op andere Nederlandse zenders wordt 'nageaapt'.
Brandwacht 1e klas + WVD


miekusss

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 26 november 2003, 09:23:11
Blik is een topprogramma en ontbreekt zeker niet in het rijtje met favoriete programma's!
Alle andere programma's zijn slappe aftreksels van bodw, maar zeker daardoor wel een compliment daardoor!  :D


firemanr

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 24 december 2003, 15:37:08
Zag vandaag een herhalingsuitzending van Blik op de weg op Ned. 1, waarin werd verteld dat volgende week een "ritje" met de MMT op het program staat. Weet niet wat voor dag dat gaat worden, maar misschien dat dat iemand anders weet? ;)