ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 30856 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2008, 17:45:15
Zeker zijn driewieler op marktplaats gekocht ;D

Niets ten nadele van iemand van 12 jaar, maar ik vind dat als je een mening geeft over een bepaalde serviceverlener, dat je daar ook wel zelf mee te maken moet hebben (en dus moet kunnen onderbouwen), verhalen van een verjaardag of de mening van een vader die bij een concurerend bedrijf werkt doen er dan in mijn ogen niet echt toe.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 2 maart 2009, 00:45:59
ik had gisteren pech, 45 minuten van mijn woonplaats (bij familie in de buurt) nu bood de Anwb niet aan om te slepen.
Nu staat mijn auto nog bij een oom, maar die auto moet dus naar mijn woonplaats, gezien mijn werk kan ik pas over 2 weken naar mijn oom, zou de ANWB dan alsnog slepen?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2009, 00:53:17
ik had gisteren pech, 45 minuten van mijn woonplaats (bij familie in de buurt) nu bood de Anwb niet aan om te slepen.
Nu staat mijn auto nog bij een oom, maar die auto moet dus naar mijn woonplaats, gezien mijn werk kan ik pas over 2 weken naar mijn oom, zou de ANWB dan alsnog slepen?
Ik zou even bellen met de ANWB morgen... denk dat dat een stuk vlotter gaat....  ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 2 maart 2009, 01:24:04
welk nummer zou ik moeten hebben dan, want op de anwb site staan best veel nummers namelijk.

groet


sylvester1986

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 20 juni 2012, 00:24:41
Wegenwacht mijdt risicowijken

EINDHOVEN -  De ANWB stuurt wegenwachten niet langer in hun eentje naar sommige wijken en buitengebieden. Bij twijfel bedreigende situaties gaan er twee wegenwachten op een melding af.

Om welke gebieden het gaat, wil het bedrijf niet zeggen. Vooral ’s avonds zijn wegenwachten veel terughoudender om alleen naar bepaalde meldingen toe te gaan. Aanleiding is dat zij steeds vaker agressief worden bejegend door klanten met pech langs de weg.
Vorig jaar kregen 27 leden een brief met daarin de boodschap dat zij worden geroyeerd als ANWB-lid als zij zich nog een keer agressief gedragen. Dit jaar zijn twee leden om die reden uit het ledenbestand gegooid.
De ANWB komt met deze informatie, nadat zondagavond een wegenwachter bedreigd werd met een mes.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12381389/__Wegenwacht_mijdt_risicowijken__.html


takelbob

  • lichte en zware berging
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #15 Gepost op: 20 juni 2012, 17:40:03
Helemaal mee eens,

Route Mobiel is gewoon een berger die met de naam Route Mobiel rondrijd, Route Mobiel sleutelt ook haast nooit, die slepen je wagen liever naar de garage waar je 70 eurie's per uur betaalt om een knul van 22 aan je wagen te laten klooien ;)

En als de ww  hem dan provesorisch heeft gerepareerd waar gaan de mensen dan heen ? Ik gok ook naar een garage maar ik kan het fout hebben.
Route mobiel en die andere sleutelen wel degelijk,ben er zelf een.Ik ga hier niet met modder gooien maar we  hebben elk een andere werkwijze.Als je een keuze wil maken lees dan goed de voorwaarden en maak zelf je keuze.Bij ons gaat een gemiddelde pechhulp binnen het uur weer op weg ,of in zijn eigen auto of een gratis vervangende auto voor 48 uur.
Vraag aan honderd klanten van rm naar hun ervaringen en er zijn er altijd een paar die het helemaal afbranden of aanbevelen en dat geld ook voor de anwb.
Wegenwachters leveren goed werk maar laten we ze niet als de enige echte zien,waarschijnlijk zijn er mensen die nog niet aan concurrentie gewend zijn maar die is er wel en zal er ook altijd blijven.
Als we willen kunnen we een eindeloos topic maken over de ervaringen met pechhulpverleners , en ik kan jullie nu al vertellen dat we het nooit eens zullen worden.Lees de voorwaarden vergelijk de prijzen en maak dan voor jezelf de keuze.


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #16 Gepost op: 20 juni 2012, 20:43:15
RouteMobiel:

- Na het bellen geen contact meer gehad met het callcenter tot de sleepwagen er was. Inderdaad puur afslepen naar de merkgarage die het dichtst bij het pechgeval is terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik het probleem al had gevonden maar niet kon verhelpen omdat ik geen gereedschap had. Daar werd even door de monteur zelf gekeken of hij het kon oplossen, maar het lukte hem niet. Ik mocht zijn gereedschap niet gebruiken om het probleem zelf op te lossen.

- In Duitsland met een kapotte motor uiteindelijk zelf maar een garage gezocht die mij wilde komen halen en daarna thuis RouteMobiel afgezegd en weer snel terug naar de Wegenwacht. Die wilden wel hun best doen om mijn motor z.s.m. op te halen en naar huis te brengen. Ook als stond de motor al met pech voor mijn (nieuwe) lidmaatschap

ANWB Wegenwacht:

- Stond net over de Belgische grens op 10 km afstand van de Wegenwachtpost in Sint Joost. Wegenwacht kwam zelf, ondanks dat ze eigenlijk de Belgische Touring hadden moeten sturen. Ben vervolgens tot aan de garage in m'n dorp gesleept (ruim 100 km). Wegenwacht hield uit zichzelf contact met met mij over de verwachtte aankomsttijd en de dingen die ze aan het regelen waren.

- Stond met m'n motor met een kapotte koppelingskabel in Duitsland. Werd een ADAC-monteur geregeld met ervaring met motoren zodat ze zeker de juiste monteur hadden. Was wat langer wachten maar het probleem kon wel ter plaatse opgelost worden en ik kon door


Voor mij persoonlijk geen betere service dan van de Wegenwacht. Ik praat ook altijd over de Wegenwacht, omdat je helaas een ANWB lidmaatschap erbij moet nemen. Krijg je zo'n stom blaadje vol met trapliften en scootmobielen >:(
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


takelbob

  • lichte en zware berging
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #17 Gepost op: 20 juni 2012, 22:22:09
Stomme fout van mij had niet gezien dat dit al een oud topic was met een nieuwe reactie,wilde niet opnieuw een discussie beginnen. Zal voortaan beter op de datum letten die erboven staat. e050
En dit is nou precies wat ik bedoelde scaniafan/anwb fan,jij heb slechte ervaringen met rm ik met de anwb en zo weet ik er nog wel een paar en dat word dus een eindeloze discussie waar ik niet aan begin.Ben je tevreden met de ww prima heb je voor jezelf een goede keuze gemaakt. O0


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Reactie #18 Gepost op: 21 juni 2012, 11:29:21
Scaniafan al overwogen een andere motor te kopen?  ::)

Haha, toch wel leuk om live-verslag te lezen zo.  O0


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #19 Gepost op: 21 juni 2012, 16:19:28
Scaniafan al overwogen een andere motor te kopen?  ::)

Haha, toch wel leuk om live-verslag te lezen zo.  O0

Ik heb inmiddels een andere motor, was met mijn eerste gebakje, voor € 400,- gekocht toen ik net m'n rijbewijs had ;D

Enne, live-verslag??
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)