ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 140621 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #160 Gepost op: 14 oktober 2011, 08:38:58
K-pri,


dank je voor het antwoord

Zal s kijken of we er meer van te weten kunne komen 0098
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #161 Gepost op: 21 oktober 2011, 00:35:00


De ultieme hulpverlening 998765
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #162 Gepost op: 24 oktober 2011, 12:54:23
Geweldig, waar hebben ze die geplaatst grevelingen? Lijkt me leuk om die aangesloten te hebben ;-) >:D
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #163 Gepost op: 2 november 2011, 08:46:37
Geweldig, waar hebben ze die geplaatst grevelingen? Lijkt me leuk om die aangesloten te hebben ;-) >:D
Op Vinkeveen, zandeiland 4..Met de wegenwacht onderwater service..roept u maar!!  098uo
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #164 Gepost op: 4 november 2011, 10:53:49
Proef multifunctioneel voertuig geslaagd..
Tussen 27 maart en 5 september vond in de omgeving van Naarden de proef plaats. De proef geeft ervoor enthousiaste klanten en wegenwachten gezorgd.

Bij de pechmelding verschijnt een normale T5, maar als de achterklep opent, verschijnt ern een opvouwbare afsleepas waarmee de wegenwachter een gestrande auto kan afslepen als reparatie ter plaatse niet mogelijk is. Denk hierbij aan een garagen van de klant, een wegenwacht service centrum, of huisadres.

Let op! het is niet de bedoeling dat er met dit voertig veiligstel opdrachten gedaan gaan worden! 98uiye
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #165 Gepost op: 20 januari 2012, 09:20:32
Tis al weer even geleden, maar we zijn er weer! druk met verhuizen en alles wat daarbij komt kijken 998765

Vorige week afscheid van een collega (pensioen!), en met een groepje een ererondje door zijn woonplaats gereden, hijzelf in zijn 1e dienstauo, de Citroën Ami , en zijn laatste auto in de lepelwagen..Was een mooi afscheid vond 'ie!









Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 20 januari 2012, 12:25:03
Mooie foto's  O0


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #167 Gepost op: 20 januari 2012, 17:30:52
Mooie foto's  O0
zeker en ook een mooi afscheid  ;) O0
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #168 Gepost op: 20 januari 2012, 17:37:39
Toch gaaf dat dit 'gewoon kan' in Nederland, geweldig  O0


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #169 Gepost op: 20 januari 2012, 18:21:04
Idd.. De reactie van een buurman van de gepensioneerde was duidelijk: zo kan het ook, hij had met zijn pensioen een handdruk gehad..that's all  98uiye Dus tof dat het zo kan!! 8)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v