ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 140586 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #60 Gepost op: 2 februari 2011, 20:44:50
Spannend momentje...







goed afgelopen! O0
Ach, hij was waarschijnlijk lid van de ANWB...


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #61 Gepost op: 2 februari 2011, 21:49:31
Spannend momentje...







goed afgelopen! O0
Wat ging hier precies mis dan?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #62 Gepost op: 2 februari 2011, 22:01:12
Wat ging hier precies mis dan?
De bocht?  98uiye


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #63 Gepost op: 2 februari 2011, 22:23:13
De bocht?  98uiye

Ik bedoel tijdens de oefening, maakt wel een gevaarlijke move..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #64 Gepost op: 3 februari 2011, 11:12:04
Ik kreeg de foto's van collega's: Voor het behouden vna je chauffeursdiploma moet je een x aantal uur bijscholing hebben: De lepel chauffeurs en de truckservice mochten dit jaar een ochtend theorie en de middag (anti) slip training volgen..Ik denk dat de maximum snelheid overschreden werd op de baan 998765
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #65 Gepost op: 28 februari 2011, 20:53:37
Misschien 'stomme' vraag, als je lid bent van de ANWB (met Wegenwachtservice), en je hebt bijvoorbeeld lege accu o.i.d. wordt dit dan kostenloos 'verholpen'?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #66 Gepost op: 28 februari 2011, 20:59:48
ja:)

alleen moet je 35 euro betalen als je verkeerde brandstof tankt  98uiye


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #67 Gepost op: 1 maart 2011, 12:09:34
Misschien 'stomme' vraag, als je lid bent van de ANWB (met Wegenwachtservice), en je hebt bijvoorbeeld lege accu o.i.d. wordt dit dan kostenloos 'verholpen'?

Kosteloos is in deze ruim bekeken: Je betaalt je jaarlijkse lidmaatschap uiteraard. Afhankelijk is het wel of je in je woonplaats staat, en dan ook woonplaatsservice hebt genomen. Dan komt er een wegenwacht of een accuservicemedewerker, afhaneklijk van je locatie, en wordt je accu en laadspanning van je dynamo en ook je lekstroom gemeten. Mocht je toe zijn aan een nieuwe accu, kan je dit direct laten vervangen door een wegenwacht accu.
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #68 Gepost op: 1 maart 2011, 23:35:43
Nou, ik belde om 21:04 met de ANWB Alarmcentrale en 21:12 ( :o) belde de beste man van de wegenwacht dat hij voor de deur stond.
8 minuten, is dat nou service of niet  O0

Nouja deze monteur heeft niets gemeten, omdat de oorzaak al bekend was  e050 (lampen aan laten staan  e050)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #69 Gepost op: 1 maart 2011, 23:58:44
Nou, ik belde om 21:04 met de ANWB Alarmcentrale en 21:12 ( :o) belde de beste man van de wegenwacht dat hij voor de deur stond.
8 minuten, is dat nou service of niet  O0

Nouja deze monteur heeft niets gemeten, omdat de oorzaak al bekend was  e050 (lampen aan laten staan  e050)

Ben nu in al die jaren 2 x gered door de ANWB wegenwacht. En allebei de keren binnen 15 minuten bij me. Dus wat mij betreft kan de wegenwacht niet meer stuk O0