ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 139902 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #50 Gepost op: 10 januari 2011, 00:37:24
van 7 september 2010: A4 Den Haah-> Lisse


Er werd gevraagd door het KLPD gevraagd gevraagd of ik iets kon betekenen met de lepelwagen. Achteraf alleen maar wat foto's gemaakt daar.



Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 10 januari 2011, 10:41:58
Tankautospuit ervoor, handrem erop
En vervolgens liertje uitrollen en op knopje drukken;)


Heb die grotere Iveco Eurocargo inmiddels ook al een paar keer op de weg gezien. Lijkt me in ieder geval fijner werken, zeker qua zichtbaarheid van de voertuigen.



Groeten, Ruud


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #52 Gepost op: 10 januari 2011, 13:59:47
Nu alleen nog een beter merk dan IVECO wat een bagger spul.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #53 Gepost op: 10 januari 2011, 14:33:54
Nu alleen nog een beter merk dan IVECO wat een bagger spul.

Wat een commentaar op een merk. Dan mag je hopen dat je de hulp nooit nodig hebt van deze wagen. Of stuur je hem dan weg in de hoop dat er een ander merk voor in de plaats komt?   :D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #54 Gepost op: 11 januari 2011, 10:37:04
Nu alleen nog een beter merk dan IVECO wat een bagger spul.

Ik snap je wel, ik was zeer sceptisch over Iveco, maar daar kom ik echt van terug, ze voldoen prima, en vallen erg mee qua comfort en werking. Gaat voor mij niets boven een scania, maar dit gaat best! O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #55 Gepost op: 11 januari 2011, 13:38:34
Ik snap je wel, ik was zeer sceptisch over Iveco, maar daar kom ik echt van terug, ze voldoen prima, en vallen erg mee qua comfort en werking. Gaat voor mij niets boven een scania, maar dit gaat best! O0

Alles plastic,  stoelen zitten voor geen meter het haalt het bij langena niet met een Scania, Mercedes of een MAN die qa prijs niet echt veel duurder zijn als je het over de gehele looptijd uitstrijkt
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #56 Gepost op: 12 januari 2011, 18:45:01
Alles plastic,  stoelen zitten voor geen meter het haalt het bij langena niet met een Scania, Mercedes of een MAN die qa prijs niet echt veel duurder zijn als je het over de gehele looptijd uitstrijkt

Ach je, het is altijd wat  998765

Advies om de wielen naar de verkeersluwe zijde te draaien en de auto te verlaten en achter de geleiderail plaats te nemen komt inderdaad van de wegenwacht alarmcentrale, spijtig dat er toch mensen zijn(veelal wanneer er kinderen bij zijn) die in de auto blijven zitten, waarschijnlijk omdat ze zich daar veilig wanen.. Als je die mensen meeneemt van de vluchtstrook, en je praat erover krijg je toch vaak te horen: 'het verkeer raast toch erg hard langs je heen'. Sommige houden het toch op het feit: 'het regent/is koud'.. Jammer!
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Bart S

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 13 januari 2011, 11:13:38
Alles plastic,  stoelen zitten voor geen meter het haalt het bij langena niet met een Scania, Mercedes of een MAN die qa prijs niet echt veel duurder zijn als je het over de gehele looptijd uitstrijkt

Zelf bij mijn vorige werkgever met een Iveco gereden. Collega chauffeurs waren vaak verbaasd over het interieur (zo, mooi zeg, helemaal naar de chauffeur toe gebouwd, dat zou ik ook wel willen zijn enkele reacties). En ik moet toegeven, áls ie reed (je wil niet weten hoe vaak de turbo en wat verstuivers zijn vervangen, maandagmorgen modelletje ;D) reed ie goed en lekker! Maar goed, dat wilde ik even kwijt, terug naar het topic!


JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
Reactie #58 Gepost op: 1 februari 2011, 19:43:15


Merk en type: Citroën 2cv "Besteleend"
Dienst: Anwb wegenwacht
Datum: 2010

Dit blijft de mooiste, vind ik!


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #59 Gepost op: 2 februari 2011, 20:09:23
Spannend momentje...







goed afgelopen! O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v