ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 141867 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #70 Gepost op: 2 maart 2011, 00:28:18
Ben nu in al die jaren 2 x gered door de ANWB wegenwacht. En allebei de keren binnen 15 minuten bij me. Dus wat mij betreft kan de wegenwacht niet meer stuk O0

Van de week ook de ANWB besteld voor een VW Transporter voorzien van blauwe en oranje streepjes. Die niks meer deed. Heeft 3 kwartier geduurd. Accu was dudanig leeg dat zelfs de medewerker van de ANWB raar stond te kijken.

Toen sprongen op eens de TomTom, bedieningspaneel voor OGS, verlichting, mobipol en de binnenverlichting weer aan.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #71 Gepost op: 2 maart 2011, 00:39:37
Toen sprongen op eens de TomTom, bedieningspaneel voor OGS, verlichting, mobipol en de binnenverlichting weer aan.

Alleen al hierom een hoofdschakelaar op de bots geinstalleerd, ik had ook niet door dat de alternerende lampen boven op het bord aan bleven staan door kortsluiting.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #72 Gepost op: 2 maart 2011, 00:40:46
Alleen al hierom een hoofdschakelaar op de bots geinstalleerd, ik had ook niet door dat de alternerende lampen boven op het bord aan bleven staan door kortsluiting.

Bepaalde politievoertuigen hebben ook zo'n hoofdschakelaar. Heb geen idee waarom die niet standaard wordt ingebouwd.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #73 Gepost op: 2 maart 2011, 00:49:27
ff terugkomend op de eerdere foto's....

Zelf de cursus gedaan met dieplader .... eng hoor om de oplegger voorbij te zien komen maar wel een leuke dag!!

Maar wat gaat er hier fout, ik schat in dat ook dit voertuig voorin de neus is verzwaard wat het stuurgedrag van het voertuig negatief veranderd en misschien is hier geen rekening mee gehouden.
Ik weet iig dat het voertuig dat hem eruit haalt wel zo'n betonblok voorin heeft liggen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #74 Gepost op: 2 maart 2011, 12:10:00
Klopt, de 'oude' type daily's zijn aan de voorzijde verzwaard, ik met dat die balk varierend van het type 200 tot 400 kg weegt, ze zijn er bij de dealer niet gelukkig mee 0098

Het gebeurde dat je met een beetje auto in de lepel met 1 vinger kon sturen in de lepel..vandaar die balk!

ff terugkomend op de eerdere foto's....

Zelf de cursus gedaan met dieplader .... eng hoor om de oplegger voorbij te zien komen maar wel een leuke dag!!

Maar wat gaat er hier fout, ik schat in dat ook dit voertuig voorin de neus is verzwaard wat het stuurgedrag van het voertuig negatief veranderd en misschien is hier geen rekening mee gehouden.
Ik weet iig dat het voertuig dat hem eruit haalt wel zo'n betonblok voorin heeft liggen.

ik denk dat de collega ietsjes te enthousiast de baan afging 998765
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #75 Gepost op: 6 maart 2011, 10:19:53
En nog een Touran-etje
nr. 9235


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #76 Gepost op: 13 maart 2011, 08:50:55
nog wat 'verse foto's' Motorplaat opgebouwd op Iveco Daily




Een nieuwe caddy:




Meer onderweg O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #77 Gepost op: 13 maart 2011, 09:48:22
nog wat 'verse foto's' Motorplaat opgebouwd op Iveco Daily





Mooi systeem. Had ik nog niet eerder gezien. Ook niet bij andere bergingsbedrijven.
Vaak wordt alles vervoerd op een platte bak.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #78 Gepost op: 14 maart 2011, 08:35:16
Mooi systeem. Had ik nog niet eerder gezien. Ook niet bij andere bergingsbedrijven.
Vaak wordt alles vervoerd op een platte bak.

Klopt, en daar wil de wegenwacht niet aan geloof ik, soms jammer, andere kant..het is wel grappig om dit op te bouwen, je ziet de klant echt wijfelen..'moet 'ie daar op?' Dan laat ik ze, na het afspannen met de bandjes, zelf eens jutteren..Vast als een huis!

Het opbouwen vergt wat oefening, maar met 10 minuten zit de motorplaat erop, en dan de motorfiets erop 8) Zo gepiept!
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #79 Gepost op: 14 maart 2011, 12:02:04
Het meest interessante van de (nieuwe) Caddy's is de bestickering. Kan BiZa nog iets van leren  :)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !