ANWB Wegenwacht

Auteur Topic: ANWB Wegenwacht  (gelezen 142292 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Markvniel

  • Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 425
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #110 Gepost op: 18 april 2011, 11:10:07
Mooie wagen K-Pri,

Veel veilige kilometers er mee!

Grtz

Mark
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #111 Gepost op: 18 april 2011, 11:58:17
Voorlopig de 1e foto's van 'mijn nieuwe kind' , de eurocargo in nieuwe huisstijl. Gisteren meegereden met de rit tbv geestelijk en lichamelijk gehandicapten vanuit Spijkenisse!









Meet foto's van de lepel zelf volgen, inclusief foto met flitser om de striping 'uit te lichten'

Mooi voertuig zeg!
Lekker veel ruimte ook!

Worden alle huidige ANWB voertuigen ook nog voorzien van de nieuwe striping + signalering?


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #112 Gepost op: 18 april 2011, 12:19:37
Tijdens het Rescue3 Europe Congres een uitgebreide lezing van John Seymour van de AA (Engelse ANWB) Special Operations Team.  Dit team levert onder andere evacuatie van voertuigen uit ondergelopen gebieden, sneeuw en eis..

Dit personeel heeft een complete Swiftwater rescue training gehad, droogpakken en decontaminatie sets, ijs rescue sets voor o.a. het bergen van gestrande auto's uit de meest rare plekken..

Met een aantal special uitgeruste landrover defenders met allerlei extra opties, gaat dit team op pad.


http://www.theaa.com/motoring_advice/aasort.html

Zodra de presentatie online komt te staan zal ik hem hier ook even posten..


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #113 Gepost op: 22 april 2011, 20:37:42
Mooie wagen K-Pri,

Veel veilige kilometers er mee!

Grtz

Mark

@Mark: Thankz, zal wel lukken!

Mooi voertuig zeg!
Lekker veel ruimte ook!

Worden alle huidige ANWB voertuigen ook nog voorzien van de nieuwe striping + signalering?


@RS6: Nope, de voertuigen die in de 'oude 'stijl zijn blijven zo: de 1e eurocargo bij ons was nog voorzien van oude huisstijl, maar is nu wel voorzien van rode markering achterop, en witte voorop, op zich al een verbetering weer!
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #114 Gepost op: 22 april 2011, 20:47:34
En nog een aantal foto's van de nieuwe wagen, onder andere met flits in het donker(sorry voor de kwaliteit :'( )











Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #115 Gepost op: 22 april 2011, 20:52:05
Alvast wat kiekjes van het multifunctionele voertuig zoals ook op de RAI te zien was:





De 1e afgeleverde voertuigen gaan de proef draaien om en nabij Naarden. Het is de bedoeling dat de wegenwacht de wachttijd voor de klant kan verkorten wanneer de pechtauto op transport moet. Korte afstandsritten kunnen zelf gereden worden. Het is niet de bedoeling dat deze voertuigen gebruikt gaan worden om veilig te stellen.
Het assortiment aan onderdelen en gereedschap in deze multifunctionele voertuigen is hetzelfde als in de Touran uitvoering, ook al lijkt dit niet zo.. O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #116 Gepost op: 22 april 2011, 21:29:37
Wow, dat ziet er gelikt uit :)

Er komt toch nog wel een bumper op he denk ik? O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #117 Gepost op: 22 april 2011, 21:31:29
Mooi spul O0


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #118 Gepost op: 22 april 2011, 22:54:22
De nieuwe striping vind ik er een stuk mooier uitzien, ook veel opvallender lijkt me. De lichtbalk is ook een enorme vooruitgang!
Senior GGP / Oost-Brabant


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #119 Gepost op: 23 april 2011, 19:51:22
Wow, dat ziet er gelikt uit :)

Er komt toch nog wel een bumper op he denk ik? O0

Zeker weten!! O0

Zodra er eentje compleet af is zal ik nog eens foto's schieten! ;)
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v