Beverwijkse (Kennemerlandse) Rode Kruisers

Auteur Topic: Beverwijkse (Kennemerlandse) Rode Kruisers  (gelezen 2607 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Gepost op: 7 oktober 2006, 19:15:36
Ik ben op zoek, en weet dat er hier iemand is, naar een RK lid van Beverwijk of Heemskerk etc. (iig Kennemerland)

Heb even een vraagje mbt materiaal  ;)

gaarne Contact via PM of Mail: Jeroen_ket123@hotmail.com

lac_mich

• Junior gebruiker
  • **
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2008, 23:25:51
Jaha, van de afdeling velsen.. Is dat ook mogelijk.. ! Heemkerk/Beverwijk die regio ( kennemerland ) zit de afdeling Velsen ook ( is de buurman ( afdeling ) van Beverwijk )

Ik zie dat je een vraag open heb staan vanaf 2006 misschien kan ik je helpen als vrijwilliger van de Afd. Velsen. Met het beanwoorden op je vraag over materiaal. OF is in tussen je vraag al beantwoord?
Met vriendelijke Groet,  Michel..

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2008, 15:42:53
Jaha, van de afdeling velsen.. Is dat ook mogelijk.. ! Heemkerk/Beverwijk die regio ( kennemerland ) zit de afdeling Velsen ook ( is de buurman ( afdeling ) van Beverwijk )

Ik zie dat je een vraag open heb staan vanaf 2006 misschien kan ik je helpen als vrijwilliger van de Afd. Velsen. Met het beanwoorden op je vraag over materiaal. OF is in tussen je vraag al beantwoord?

DAar ga ik wel van uit aangezien de vraag 2 jaar geleden is gesteld ;-) Klein beetje onnodig om dit topic weer omhoog te schoppen aangezien er in 2 jaar tijd nooit is gereageerd? ;-)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 6 juli 2008, 10:35:49
Hehe ja inmiddels beantwoord hoor, al heel lang geleden  ;D