92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?

Auteur Topic: 92 ste 4 daagse wandelmarsen en 38ste vierdaagsefeesten, ga jij erheen?  (gelezen 27767 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
het was me ff ontgaan dat je al eerder mee hebt gedaan
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Als er nog mensen zijn die graag willen helpen bij de feesten.
Ik weet dat ze nog mensen zoeken, ow ja ik maak zelf de roosters.

Heb je belangstelling stuur dan ff een mailtje aan m.koopsen_at_rodekruisnijmegen.nl

Groeten,

Rood.

P.S. Peterh, wanneer kom jij ?  ;)


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Ik heb inmiddels een inschrijfbevestiging van de feesten gekregen. Moet nog terug mailen en mijn diploma sturen en een pasfoto. Wat een werk :-P Maar. heb het er voor over hoor :-P
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Mijn werk staat het niet toe om gelijk een week in de proeftijd weg te zijn. Dus ik moet deze feesten helaas laten schieten. Maar ik wens jullie wel veel geluk.


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Caspar we gaan je missen!!!! :'(
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Caspar we gaan je missen!!!! :'(

Heel, Heeel misschien kom ik 's avonds in het weekend nog eens langs. Om toch het vierdaagse feesten gevoel weer te krijgen. Maar dan moet ik wel een rijbewijs en auto (en een mogelijkheid tot parkeren) hebben. Dus, wie weet.


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Heel, Heeel misschien kom ik 's avonds in het weekend nog eens langs. Om toch het vierdaagse feesten gevoel weer te krijgen. Maar dan moet ik wel een rijbewijs en auto (en een mogelijkheid tot parkeren) hebben. Dus, wie weet.

Die eerste 2 wordt een beetje lastig maar voor die laatste is natuurlijk altijd een oplossing te vinden.
Als je in het weekend meedraait dan weet ik helemaal wel een parkeerplaats voor je.
Zo niet dan draaien we er ook wel een punt aan hoor.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Hallo meneer rood is u gsm/telefoon nummer gewijzigd tussen lowlands 2 jaar terug en nu????????
Heb geprobeert te sms en maar dat is mislukt heb tenminste nog geen reactie terug.
Groetjes Bianca en Arend
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Hallo meneer rood is u gsm/telefoon nummer gewijzigd tussen lowlands 2 jaar terug en nu????????

Ja ik denk het wel. Ik heb je het nieuwe nummer al gestuurd.
Maar doe me een lol en stuur anders ff een mailtje naar m.koopsen@rodekruisnijmegen.nl.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Ja ik denk het wel. Ik heb je het nieuwe nummer al gestuurd.
Maar doe me een lol en stuur anders ff een mailtje naar m.koopsen@rodekruisnijmegen.nl.



Mailtje net weg.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN