Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.

Auteur Topic: Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.  (gelezen 76257 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #30 Gepost op: 11 mei 2008, 13:50:48
Dus het is gewoon een loodgieter met toeters en bellen en een blauwe balk op zijn dak. En omdat het busje zo proffesioneel gestriped is, valt het 'niet' op  ::)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 11 mei 2008, 15:34:58
Nee hij valt niet op voor de "brave"burger :)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #32 Gepost op: 15 juni 2008, 00:11:58
Goed vandaag heb ik gesproken met de mensen van afdeling calamiteiten, en heb ook foto's van hun busje met de balk aan. Het is dus een ledbalk met ORANJE lampen erin, enkel blauwe kappen. Het blauwe zie je niet terug als het oranje aan staat. Ze zijn al meerdere keren door politie staande gehouden omtrend de blauwe kappen. Hun werkgever gaat dus binnen aanzienlijke tijd de blauwe kappen vervangen voor witte.

Het bedrijf werkt voor de gemeente, heeft geen sirene aan boord en verricht loodgieter/installatiewerkzaamheden.



Ron-Almere

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 15 juni 2008, 15:11:18
Ja leuk, maar men werkt dus niet voor de gemeente.
De enige welke voor de gemeente Amsterdam werken zijn: SEON, CBJ en ECO-ALMAT.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #34 Gepost op: 15 juni 2008, 18:19:14
Dat is jou woord tegen dat van de werknemers ;)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 15 juni 2008, 19:00:54
Dat is jou woord tegen dat van de werknemers ;)

Neehoor, calamiteiten worden door de drie genoemde bedrijven gedaan. Deze hebben een exclusief contract met de Centrale stad en de deelraden. En het bedrijf wat jij hebt gesproken heeft dus niet zo'n contract. Dat ze een enkele keer worden ingehuurd door bijvoorbeeld Waternet( voormalige gem.waterleiding en riooldienst) doet daar verder niet toe. Daarnaast heeft de gemeente Amsterdam nog een eigen calamiteitendienst welke onder Westpoortbeheer valt en die 24/7 ten dienste staat van de gemeente.


bob

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 15 juni 2008, 20:50:07
Ja leuk, maar men werkt dus wel voor de gemeente ik ken ze en er zijn 18 van die bussen door het hele land het is een soort seon


today

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 15 juni 2008, 21:00:49
ik ken ze ook en zij werken voor politie en gemeente instellingen
zij doen van alles
zoals
brandschaden/overstrommingen/ontruimingen /
ze rijden met van alles hoogwerkers die van de brandweer zijn daar zit hun logo op
ze hebben vrachtwagens/graafers buldozers en ga zo maar door

ook zijner van hun afdelingen  loodgieters /dakdekkers/timmermannen /sloppers/ en ga zo maar door
maar dat heeft de seon ook diversen afdelingen als er niets te doen is moeten er toch geld in de la komen

ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt over dit bedrijf mischien moet je gaan soliciteren daar


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #38 Gepost op: 15 juni 2008, 21:02:25

ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt over dit bedrijf mischien moet je gaan soliciteren daar


Ten eerste is er in mijn ogen toch wel een daadwerkelijk verschil tussen druk maken en zich afvragen wat.

Er rijd in de regio een blauwe bus rond, met striping, en een (op het oog) blauwe lichtbalk. Dan mag er volgens mij best afgevraagd worden wat het is.....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


today

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2008, 21:07:01
ze maken deuren open
maken de schaden na een inbraak
doen ontruimingen na brand alles dicht maken
gemeente amstelveen werk veel met ze en amsterdam doet dit ook

en soliciteren kan daar niet zo makelijk heb ik gebrobeert

gr jan