Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.

Auteur Topic: Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.  (gelezen 76272 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bob

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 15 juni 2008, 21:08:15
kan je het niet hebben dat is toch geen Particulier zie Photo.  O0


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 15 juni 2008, 21:44:45
Nouja om even heel kort te zijn, wij werken allen met de drie genoemde bedrijven en never nooit met dit bedrijf.
En ik hoef er ook zeker geen baan bij te hebben, laat mij maar ambtenaar zijn en blijven :)


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #42 Gepost op: 15 juni 2008, 22:29:36
Nouja om even heel kort te zijn, wij werken allen met de drie genoemde bedrijven en never nooit met dit bedrijf.
En ik hoef er ook zeker geen baan bij te hebben, laat mij maar ambtenaar zijn en blijven :)
Dus je weet zeker dat gemeentes geen zaken doen met dit bedrijf? En hoe zeker ben je van dit? Niks tegen jou hoor, maar ik vind het vrij vreemd dat als zij als werknemer dat aangeven dat jij wat anders beweerd...


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #43 Gepost op: 15 juni 2008, 22:40:41
ze maken deuren open
maken de schaden na een inbraak
doen ontruimingen na brand alles dicht maken
gemeente amstelveen werk veel met ze en amsterdam doet dit ook

en soliciteren kan daar niet zo makelijk heb ik gebrobeert

gr jan

Misschien lag het aan je sollicitatiebrief, als je al die spelvouten ziet in dit bericht....  ;D


today

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 16 juni 2008, 07:48:17
ja dat kan ik zit nu bij de brandweer als schoonmaker
ik denk dat dat kwam om dat ik een verkeerde spelling had gedaan inplaats van brandweer man.
heb ik verkeerd geschreven brandweer schoonmaker
ik werd gelijk aangenommen

gr jan


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #45 Gepost op: 16 juni 2008, 10:34:15
;D


Glenn2

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 16 juni 2008, 10:41:18
In Zaanstad staat ook zo'n busje, met omgekeerde blauw-rode BiZa striping en achter het raam een ontheffingskaart. Hij heeft echter geen dakset. Schijnt dat deze jongens 'ergens' wat doen ala Salvage.

Het jammere is dat als deze meneer thuis hij z'n bus regelmatig asociaal parkeert, wellicht vanwege z'n ontheffing.


Bart S

  • Gast
Reactie #47 Gepost op: 16 juni 2008, 10:43:58
In Zaanstad staat ook zo'n busje, met omgekeerde blauw-rode BiZa striping en achter het raam een ontheffingskaart. Hij heeft echter geen dakset. Schijnt dat deze jongens 'ergens' wat doen ala Salvage.

Het jammere is dat als deze meneer thuis hij z'n bus regelmatig asociaal parkeert, wellicht vanwege z'n ontheffing.

En is het ook een ontheffing om daar te parkeren?


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 16 juni 2008, 13:48:22
Dus je weet zeker dat gemeentes geen zaken doen met dit bedrijf? En hoe zeker ben je van dit? Niks tegen jou hoor, maar ik vind het vrij vreemd dat als zij als werknemer dat aangeven dat jij wat anders beweerd...

Omdat ik in mijn werk te maken heb met die bedrijven. Dat ze soms eens worden ingehuurd door de gemeente wil niet zeggen dat je gelijk op aangewezencontract basis voor de gemeente werkt. Daarnaast heeft de gemeente een protocol waar dit soort bedrijven aan moeten voldoen. En aangezien een loodgieter er niet is voor onderandere olie en andere speciale calamiteiten, maar wel voor een lekkende kraan voldoen ze er dus niet aan. Simpel he.


Gast48368

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 16 juni 2008, 15:32:16
Ok, we gaan hier back on topic. Ook enkele reakties met privacygevoelige gegevens verwijderd.

 Onderlinge welles nietes verhalen over wie en wat het misschien wel of niet is, kan onderling gevoerd worden. Privacygevoelige gegevens gericht op personen zijn niet toegestaan op het forum.

Voor verdere vragen/ en of opmerkingen kun je je wenden tot een moderator.

Anneke

moderator