Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.

Auteur Topic: Afd Calamiteiten / Explosievenbus etc.  (gelezen 76259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 17 juni 2008, 21:56:23
Voor diegenen die NIET kunnen lezen, hier wederom mijn waarschuwing. Aantal berichten verwijderd

Anneke

moderator

Ok, we gaan hier back on topic. Ook enkele reakties met privacygevoelige gegevens verwijderd.

 Onderlinge welles nietes verhalen over wie en wat het misschien wel of niet is, kan onderling gevoerd worden. Privacygevoelige gegevens gericht op personen zijn niet toegestaan op het forum.

Voor verdere vragen/ en of opmerkingen kun je je wenden tot een moderator.

Anneke

moderator



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 17 mei 2009, 13:00:11
Hun werkgever gaat dus binnen aanzienlijke tijd de blauwe kappen vervangen voor witte.



Aanzienlijke tijd  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 17 mei 2009, 14:09:26

Dit voertuig kom ik met enige regelmaat tegen in Amsterdam zuidoost. Wat het is..............?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #53 Gepost op: 17 mei 2009, 14:34:18
www.emg-onderhoud.nl staat op het voertuig. Op hun site staat dat zij ook ruimingsklussen doen voor politie, GG&GD, enz.
Zie site onder kopje 'schoonmaak'.

Misschien dat ze zich daarom het recht voorbehouden om ook met BZK striping rond te mogen rijden ???
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 17 mei 2009, 14:38:18
Vreemd ruimingswerk voor de politie doet het SION en de GGD heeft een eigenafdeling daarvoor met eigen voertuigen ism de afdeling boedelbeheer van de gemeente Amsterdam.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #55 Gepost op: 17 mei 2009, 14:50:39
Citaat
Ontruimen
Indien u het bedrijf gaat verlaten of deze leeg moet opleveren, dan kunnen wij u daarbij van dienst zijn. Wij halen het bedrijf geheel voor u leeg en leveren het indien gewenst bezemschoon op. De spullen die u niet meer kunt gebruiken nemen wij mee, om een tweede leven te geven. Bezemschoon opleveren doen wij volgens de richtlijnen. Bij een pand dat verkocht gaat worden, leveren wij op naar wens van de verkopende partij. Dit kan onder ander inhouden: verwijderen van vloerbedekking, zijl, gordijnrails, planken, leeghalen van zolders, bergingen en garages. Wij mogen geen chemisch afval of asbesthoudende materialen verwijderen of afvoeren. Desgewenst voeren wij de volgende zaken voor u uit: Schoonmaak Grof,Ontruimen en schoonmaken van woningen in opdracht van particulieren woningbedrijven/politie/GG&GD, Gerechts deurwaarde,Bouwopleveringen, Het strippen van woningen, Sloopwerk zoals schuttingen, schoorstenen, wanden en schuren, Opruimen en schoonmaken van tuinen, bergingen en hallen, Sociale ontruimingen, Renovaties.

Bovenstaande komt van hun site.
Dit zullen ze dan niet in de gemeente / regio Amsterdam doen lijkt me ???
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 17 mei 2009, 15:36:21
Nee in Amsterdam zeker niet, maar je komt wel vaker bedrijven tegen die op hun site dit soort info neerkwakken. 8)


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #57 Gepost op: 17 mei 2009, 19:23:55
er staat ook een ladderwagen van de afd. calamiteiten langs de A1 bij de afslag naar almere vanuit Het gooi , daar staat ook een veegwagen naast ( zit ook blauw blauw op )


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #58 Gepost op: 17 mei 2009, 23:06:46
[IMG]http://i205.photobucket.com/albums/bb290/brandweeraalsmeer112/17-5.jpg[img]

Aanzienlijke tijd  ;D

De bus die in Almere vaak rondrijdt heeft er al een tijdje witte op zitten :P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #59 Gepost op: 18 mei 2009, 22:01:23
De bus die in Almere vaak rondrijdt heeft er al een tijdje witte op zitten :P

Is het zelfde kenteken als die jij er op hebt staan  ;)

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,9105.msg264586.html#msg264586

Het gene wat mij opvalt is dat dit gewoon een bedrijf is, die volgens mij op blauwe lampen kicken .... Ze verkopen ook met enige regelmaat (grote) hoeveelheden (blauwe) signalering op marktplaats .... ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !