Beveiligers en Steek- of Kogelwerende vest of Combivest

Auteur Topic: Beveiligers en Steek- of Kogelwerende vest of Combivest  (gelezen 20002 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Wie van de beveiligingsbeambte hier hebben standaard 1 van bovengenoemde vesten aan tijdens zijn/haar dienst ??

Heb je specifiek voor het soort vest gekozen wat je draag ?
Is het je eigen vest of van de werkgever ontvangen ?
Wat voor werk doe je ? Dus Winkel / Mobiel / Geld- en Waarde / Horeca of misschien wel gecombineerde functie .
Hoe reageren collega's op jou die geen vest dragen ?
En dan gelijk de vraag in welke regio werk je.


In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Tim Van de Cavey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2010, 09:13:57
Kick: vroeg me dit ook af, in B is het dragen van vesten in de horeca gemeengoed, helaas meestal totaal foute keuzes naar normering toe
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be


Guardian

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2010, 11:18:12
ik heb een gecombineerdefunctie horeca, event en ook object beveiliging (werkzaam in een ziekenhuis) bij event en horeca standaard me vest aan. en bij het ziekenhuis hem altijd wel bij. Ik heb een gecombineerd vest kogelwerend level 3a en er zit een steekwerendevulling bij. Maakt het vest wel wat zwaarder maarja heb ik er wel voor over.


Tim Van de Cavey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2010, 22:44:31
ik heb een gecombineerdefunctie horeca, event en ook object beveiliging (werkzaam in een ziekenhuis) bij event en horeca standaard me vest aan. en bij het ziekenhuis hem altijd wel bij. Ik heb een gecombineerd vest kogelwerend level 3a en er zit een steekwerendevulling bij. Maakt het vest wel wat zwaarder maarja heb ik er wel voor over.

Mag ik dan even weten welk merk en wat de normering qua steekwerendheid is?
Emergency, Medical & Tactical - www.emtshop.be


Esse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2010, 22:57:04
Ik zal morgen even wat voor vest ik dagelijks draag, maar is meende ik zelfde steekvest als de politie heeft. Zat te denken om een eigen aan te schaffen. Aanrader of niet?


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2010, 12:21:36
@ esse welke werkzaamheden voer jij uit in de beveiliging ?


Esse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2010, 18:23:35
@ esse welke werkzaamheden voer jij uit in de beveiliging ?

Nee sorry, ik ben geen beveiliger, maar ik was nieuwsgierig of er andere opties waren dan het vest welke ik nu heb (KMar verstrekt)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2010, 18:56:36
Nee sorry, ik ben geen beveiliger, maar ik was nieuwsgierig of er andere opties waren dan het vest welke ik nu heb (KMar verstrekt)

Zou dit wel even kijken in overleg met je baas .... Je bent namelijk in 99% van de gevallen niet verzekerd met zelf aangeschaft materiaal ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Esse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2010, 19:03:52
Zou dit wel even kijken in overleg met je baas .... Je bent namelijk in 99% van de gevallen niet verzekerd met zelf aangeschaft materiaal ...

Ik ben verzekerd mits ik aantoon dat het van een hogere kwaliteit was dan wat de baas verstrekt ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2010, 19:16:46
Ik ben verzekerd mits ik aantoon dat het van een hogere kwaliteit was dan wat de baas verstrekt ;)

Én toch zou ik het even overleggen met je baas ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !