Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren

Auteur Topic: Zo gaat de nederlandse politie om met lastige jongeren  (gelezen 9499 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #30 Gepost op: 20 mei 2008, 16:19:43
Ik vind dat het woord "puppy's" nu wel genoeg is gebruikt. Het slaat helemaal nergens op, je hebt het tenslotte wel over je collega's.

Iedereen is onderaan begonnen, geef die aspiranten / lerende collega's een eerlijke kans. Dit is juist een goed leermoment voor iedereen. Ik ken ook genoeg hele goede aspiranten / lerende collega's. Sterker nog: er zijn heel wat oudgedienden die ook nodig weer eens wat bijgeschaafd dienen te worden!

Ben het helemaal met je eens, liever 1 entousiaste jonge collega dan 10 ingezakten en ingedute brigadiers.


mvg
Mike


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #31 Gepost op: 20 mei 2008, 16:55:43
Persoonlijk vind ik het een beetje raar om hier elkaar (jullie zijn tenslotte collega's) uit te gaan maken voor "Puppy's" en dergelijke.
Ten tweede snap ik ook totaal het nut er niet van om dit allemaal hier neer te zetten.

Wat hebben wij er aan? Wat hebben de collega's daar aan?

Ik zou zeggen, zeg het persoonlijk in hun eigen gezicht, of durven we dat niet?  ::)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 20 mei 2008, 17:39:51
Citaat van: Ger@rd
Geef het nog even een schop na.
Zoiets heet misschien enthousiasme. Zie je niet vaak als ze mee mogen met Flora en Faunabeheer. Moet je zuinig op zijn.

Ach zolang er per jaar zo'n 250 mee gaan, zie het dus wel vaak genoeg. O0


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #33 Gepost op: 20 mei 2008, 18:18:01
Ja mannen, ben het helemaal met jullie eens. Lekker alle puppy's afschaffen, dan bestaat er over een paar jaar geen politie meer. Die "puppy's" zijn de oud-gedienden van de toekomst. Een beetje respect is (denk ik) in deze niet weg.


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #34 Gepost op: 20 mei 2008, 20:00:15
respect moet je niet afdwingen dat moet je verdienen
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #35 Gepost op: 20 mei 2008, 21:12:38
Bij deze heb jij mijn respect als agent niet verdiend als je op deze manier jezelf uitlaat over nota bene collega's. Zeker niet naar de buitenwereld toe. Schept eenheid dit ;)


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2008, 21:16:27
Respect moet van beide kanten komen, dus zowel van het gezag als van de burger...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #37 Gepost op: 20 mei 2008, 22:26:12
Bij deze heb jij mijn respect als agent niet verdiend als je op deze manier jezelf uitlaat over nota bene collega's. Zeker niet naar de buitenwereld toe. Schept eenheid dit ;)

Gezien de reacties van amstaf3 denk ik niet dat het een directe collega betreft.


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #38 Gepost op: 21 mei 2008, 08:20:16
Ach zolang er per jaar zo'n 250 mee gaan, zie het dus wel vaak genoeg. O0

Naar mijn idee trapt Ron-Almere tegen alles en iedereen aan die niet net zo perfect is als hij zelf. Beveiligers, agenten in opleiding, andere regio's, werkelijk niemand anders kan iets goed doen. Zodra de kritiek, terecht of onterecht, dat laat ik in het midden, te dicht bij komt (
Ikke zeg maar ff niets :-X
is het echter gedaan met de reacties. Ga eens inhoudelijk reageren en hou eens op met het afkraken van anderen.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #39 Gepost op: 21 mei 2008, 16:48:59
Naar mijn idee trapt Ron-Almere tegen alles en iedereen aan die niet net zo perfect is als hij zelf. Beveiligers, agenten in opleiding, andere regio's, werkelijk niemand anders kan iets goed doen. Zodra de kritiek, terecht of onterecht, dat laat ik in het midden, te dicht bij komt ( is het echter gedaan met de reacties. Ga eens inhoudelijk reageren en hou eens op met het afkraken van anderen.

Precies de juiste woorden gesproken Bozo, voor de volle 100% mee eens.