Nieuwe verbindings cursus nu wel of niet

Auteur Topic: Nieuwe verbindings cursus nu wel of niet  (gelezen 4867 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2008, 22:13:02
Over een paar weken ga ik de verbindingscursus. Dit zal dan wel een van de eerste zijn denk ik???
Ik hoorde dat het voorheen acht weken lang een avond was, maar nu krijg ik hem in een dag met
aan het einde van de dag een examen

Hoi Rick,

De verbindingscursus die jij gaat volgen is inderdaad de "nieuwe" cursus (elders op het forum loopt er ook al een draadje van geloof ik)
Ik heb hem 2 jaar terug gedaan, die bestond uit 4 avonden... 2 avonden les, 1x oefenen en 1x examen....

Eigenlijk was veel in dee cursus overbodig zoals hoe een kanaal werkt (simplex, duplex bla bla bla) allemaal info die je eigenlijk niet hoeft te weten,
het is belangrijker als je weet wat je moet zeggen, en weet hoe je het apparaat bediend, en verder niks  ;D


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #11 Gepost op: 23 oktober 2008, 04:52:33
In Zeeland gaan we er ook mee starten komend voorjaar, net als in andere werkgebieden  O0


Rick918

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
    • Nederlandse Rode Kruis Zaanstreek-Waterland
Reactie #12 Gepost op: 23 oktober 2008, 12:08:54
Hoi Rick,

De verbindingscursus die jij gaat volgen is inderdaad de "nieuwe" cursus (elders op het forum loopt er ook al een draadje van geloof ik)
Ik heb hem 2 jaar terug gedaan, die bestond uit 4 avonden... 2 avonden les, 1x oefenen en 1x examen....

Eigenlijk was veel in dee cursus overbodig zoals hoe een kanaal werkt (simplex, duplex bla bla bla) allemaal info die je eigenlijk niet hoeft te weten,
het is belangrijker als je weet wat je moet zeggen, en weet hoe je het apparaat bediend, en verder niks  ;D

Oke, nou dat zal geen probleem zijn denk ik, want ik heb al een paar keer mogen 'oefenen', maar heb er wel zin in, want dan kan ik straks gewoon 'legaal' een porto
gebruiken ;D
Verpleegkundige | SIGMA | NRK Leidinggevend Evenementenhulpverlener | NRK Hoofd Verbindingsdienst Zaanstreek-Waterland