Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1856724 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2320 Gepost op: 21 november 2010, 16:33:40
m inderdaad vreemd, op die letters had ik niet gelet.

Ik zat er ook aan te denken dat het misschien een auto van het leger, de marine of de luchtmacht is geweest maar die hebben andere letter combinaties.

En toen schoot me net eigenlijk nog een optie te binnen. Het kan ook een voertuig zijn dat voor film of reportage word gebruikt. Dit heb ik bijvoorbeeld wel eens bij een reconstructie bij peter r de vries gezien, in dat filmpje hadden ze het voertuig uitgerust met een kenteken  zonder het blauwe NL vlakje aan de linker zijde.

Maarjah misschien is het handiger als de maker van de foto's bij roteb vraagt wat ze met dit voertuig gaan doen.

En dank voor de info over de demontage stickers, het is eigenlijk een hele logische verklaring, dit had ik toch zelf moeten verzinnen als automonteur zijnde.


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #2321 Gepost op: 21 november 2010, 18:26:12
twee vraagje's deze van Brabant Noord op de foto gezet op ivic paar jaar geleden maar kan het kenteken net niet lezen wie weet meer ?


En had hem al eens gevraagt wie kent deze Amsterdammer zoek het oude roepnummer ?


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2322 Gepost op: 21 november 2010, 18:38:03
twee vraagje's deze van Brabant Noord op de foto gezet op ivic paar jaar geleden maar kan het kenteken net niet lezen wie weet meer ?
http://img15.imageshack.us/i/ivic2007rosmalen23.jpg/][IMG]http://img15.imageshack.us/img15/797/ivic2007rosmalen23.jpg
En had hem al eens gevraagt wie kent deze Amsterdammer zoek het oude roepnummer ?
http://img522.imageshack.us/i/ambuvzaamsterdam3.jpg/][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/7822/ambuvzaamsterdam3.jpg
Kenteken van de bovenste is: 41-DZ-TB. Het roepnummer van de onderste weet ik helaas niet.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2323 Gepost op: 21 november 2010, 19:47:28
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2324 Gepost op: 22 november 2010, 10:33:46
En had hem al eens gevraagt wie kent deze Amsterdammer zoek het oude roepnummer ?



Het is in ieder geval een Ex-GGD'er...
Roepnummer kan ik aan de hand vanb kenteken helaas niet terug vinden. De 13-157 (VZA) heeft als kenteken de 80-PV-FX, een chevy 600 uit 2004.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2325 Gepost op: 24 november 2010, 22:34:27

Stond 2 weken terug bij DRV


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #2326 Gepost op: 24 november 2010, 22:37:52
Is geloof ik een demo, hij stond in ieder geval 2 maanden terug ook op de open dag van ederveen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2327 Gepost op: 25 november 2010, 18:20:46
Iemand enig idee? Staat bij Amstra (net als de 4 zwarte Volvo's XC90 die geel bestickerd gaan worden tbv vier traumacentra, de nieuwe MMT-voertuigen).





Dit is de nieuwe 17146 en hij is uiterlijk inmiddels "af". Zag hem vandaag rijden (buiten dienst nog) op de A16 bij Hendrik Ido Ambacht.
greetz,  Enrique


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #2328 Gepost op: 26 november 2010, 13:29:30
Ik heb dit voertuig een keer in Nordhorn (D) gespot. Weet iemand of dit voertuig ooit door een hulpverleningsdienst is gebruikt? (Ik vond het nog wel een beetje op een brandweerwagen lijken) ;)

http://img830.imageshack.us/img830/8376/img7227b.jpg

Ik denk dat dit een combinatie is van twee voormalige duitse legervoertuigen. Het duitse leger heeft veel van deze Mercedes 608 als bakwagen met huif gehad. De opbouw doet mij denken aan de oude Unimogs S404, als brandweer, sanitäter of radio/verbindingswagen.

Aaldert


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2329 Gepost op: 27 november 2010, 21:27:55
m inderdaad vreemd, op die letters had ik niet gelet.

Ik zat er ook aan te denken dat het misschien een auto van het leger, de marine of de luchtmacht is geweest maar die hebben andere letter combinaties.

En toen schoot me net eigenlijk nog een optie te binnen. Het kan ook een voertuig zijn dat voor film of reportage word gebruikt. Dit heb ik bijvoorbeeld wel eens bij een reconstructie bij peter r de vries gezien, in dat filmpje hadden ze het voertuig uitgerust met een kenteken  zonder het blauwe NL vlakje aan de linker zijde.

Maarjah misschien is het handiger als de maker van de foto's bij roteb vraagt wat ze met dit voertuig gaan doen.

En dank voor de info over de demontage stickers, het is eigenlijk een hele logische verklaring, dit had ik toch zelf moeten verzinnen als automonteur zijnde.

Op de momenten dat ik bij Roteb kom, is er meestal geen personeel aanwezig, dus dat navragen gaat 'm niet worden. Vandaag overigens nog een paar plaatjes geschoten. Ik blijf het vreemd vinden. Op de sticker staat bouwjaar 2001. Het kenteken (zonder Europa-teken, maar met "nieuwe" lettertype R) komt uit 1997, met twee verschillende koplampunits en een perfect ogend interieur (ziet er spiksplinternieuw uit) en de autoradio zit er nog in..





greetz,  Enrique