Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1851831 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #2330 Gepost op: 27 november 2010, 21:56:13
Op de momenten dat ik bij Roteb kom, is er meestal geen personeel aanwezig, dus dat navragen gaat 'm niet worden. Vandaag overigens nog een paar plaatjes geschoten. Ik blijf het vreemd vinden. Op de sticker staat bouwjaar 2001. Het kenteken (zonder Europa-teken, maar met "nieuwe" lettertype R) komt uit 1997, met twee verschillende koplampunits en een perfect ogend interieur (ziet er spiksplinternieuw uit) en de autoradio zit er nog in..







Hm, valt me bij de eerste foto op dat er een werklamp achter de voorbumper gemonteerd zit. Zoals verwacht is de sticker inderdaad van ARN, dus is het een voor sloop aangeboden auto. het "NTSJ" onder het Fabia logo op de achterkant betekend binnen de Skoda-lijn helemaal niets bij mijn weten.
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2331 Gepost op: 27 november 2010, 22:43:24
NTSJ zijn ook plaklettertjes van de Halfords ....

NaTaSJa  ::) ;)

Ik denk niet dat dit een HV-voertuig is (geweest), hoogstens gebruikt voor (film)opname's
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Reactie #2332 Gepost op: 28 november 2010, 10:39:47
NTSJ zijn ook plaklettertjes van de Halfords ....

NaTaSJa  ::) ;)

Ik denk niet dat dit een HV-voertuig is (geweest), hoogstens gebruikt voor (film)opname's

 xcd(c:f)

Ik denk dat ik die gedachte wel kan delen 98uiye
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2333 Gepost op: 28 november 2010, 14:46:08
Er zit een zwart plaatje/sticker boven het knipperlicht op het rechter voorscherm (stuk plaatwerk boven het rechter voorwiel) kan iemand lezen wat daar op staat?


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2334 Gepost op: 28 november 2010, 16:42:56
Nieuwe ambulance mercedes sprinter 3.0 v6
Filmpje: bmu20

Ik kwam dit filmpje tegen op youtube. weet iemand van welke regio deze ambulance is, en waarvoor hij gebruikt word?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2335 Gepost op: 28 november 2010, 17:08:28
Er zit een zwart plaatje/sticker boven het knipperlicht op het rechter voorscherm (stuk plaatwerk boven het rechter voorwiel) kan iemand lezen wat daar op staat?

Dat lijkt in elk geval een sierplaatje (Halfords?), tekst lijkt op CO-15 ofzo...
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2336 Gepost op: 28 november 2010, 17:13:45
Dit is de nieuwe 17146 en hij is uiterlijk inmiddels "af". Zag hem vandaag rijden (buiten dienst nog) op de A16 bij Hendrik Ido Ambacht.
En om het visueel te maken:

greetz,  Enrique


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2337 Gepost op: 28 november 2010, 18:08:38
Nieuwe ambulance mercedes sprinter 3.0 v6
Filmpje: bmu20

Ik kwam dit filmpje tegen op youtube. weet iemand van welke regio deze ambulance is, en waarvoor hij gebruikt word?

Als ik die lage oude sprinter op de achtergrond zie dan is de kans groot dat dit VZA internationaal in Kaatsheuvel is .


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #2338 Gepost op: 28 november 2010, 20:16:18
Ik dacht ook gelijk aan de garage van VZA Int. :-)
Die verlengde sprinter is daar ook van....dus ik denk dat we het raak gegokt hebben <LOL>
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #2339 Gepost op: 28 november 2010, 23:32:56
Op de momenten dat ik bij Roteb kom, is er meestal geen personeel aanwezig, dus dat navragen gaat 'm niet worden. Vandaag overigens nog een paar plaatjes geschoten. Ik blijf het vreemd vinden. Op de sticker staat bouwjaar 2001. Het kenteken (zonder Europa-teken, maar met "nieuwe" lettertype R) komt uit 1997, met twee verschillende koplampunits en een perfect ogend interieur (ziet er spiksplinternieuw uit) en de autoradio zit er nog in..

Zou het ook kunnen zijn dat dit een soort van registratieplaat is van Roteb? Dat de eerste 2 letters RL staan voor Roteb Lease?