Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1861960 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #3230 Gepost op: 4 december 2011, 13:03:01
Dit is de oude 747 van Loosdrecht (gemeente Wijdemeren)
Mercedes-Benz LF608D/Doeschot-Rosenbauer uit 1975

Bedankt!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3231 Gepost op: 5 december 2011, 17:38:35
Welke ik heb gezien is geen station (variant) maar gewoon een hatchback zoals ze ook o.a. in Amsterdam & Rotterdam rijden. Ik heb hem inmiddels afgelopen week meerdere keren in het Arnhemse zien rijden en voertuig is ook voorzien van ANPR.

Er rijdt 1 volledig opvallende Golf rond in GLM die voorzien is van ANPR en die is van parket. Voor de rest zijn de Golfjes hatchback en station die nu rondrijden semi-opvallend en ondersteunende voertuigen van de unit. Ik ben dan ook benieuwd voor welk doel dit voertuig is. Ik heb zo het flauwe vermoeden dat de secundaire striping er weer uit gaat en dit weer een gewone wijkauto gaat worden..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3232 Gepost op: 5 december 2011, 18:30:31
Ik heb nog 2 vragen, waarschijnlijk gaat het hier om 2 voertuigen van de regio GLM.

Ik zag tijdje terug een (oudere) zwarte vw polo, met witte reflectie stiping met politie logo.
En een enkele blauw pit op de auto, op dezelfde manier gemonteerd als KLPD voertuigen.
Wat is dit voor soort voertuig? (deze kwam ik tijdje terug tegen tussen uddel en de A1 op de N302.)

Ook zag ik laatst een zilvergrijze vw golf(?) met politie striping.
Dit voetuig reed paralel langs de A28, op de sluiswachter, op het industrie terrein in aanbouw ter hoogte van Slingerland Bouw in Nijkerk.
Weet iemand wat dit voor voertuig is? En het was geen wit, want juist de kleur viel mij erg op..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #3233 Gepost op: 6 december 2011, 15:10:49
Prio 1 DE GGZ Delfland Sint Jorisweg 2 Autom.Melder 9033 Instelling GGZ
1500161   BRW Rijswijk (Kazernealarm)
1500523   BRW Rijswijk (Lichtkrant)


Ik heb al meerdere van deze meldingen gezien, maar is 9033 een geheel nieuw voertuig of is dit gewoon een nieuw roep nummer voor 4130 (TAS Rijswijk)

De hv van De Lier had ook al een ander roep nummer in de melding ???


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3234 Gepost op: 6 december 2011, 16:44:56


Wie kan mij helpen met dit kenteken wat net niet leesbaar is ?

2.-VZF-1 van de 09-347


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #3235 Gepost op: 6 december 2011, 16:49:22
Kenteken is 20-VFZ-1 volgens RDW.nl
De overige kentekens in die reeks (1-9) zijn allemaal Mercedessen :)


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3236 Gepost op: 6 december 2011, 16:54:56
Kenteken is 20-VFZ-1 volgens RDW.nl
De overige kentekens in die reeks (1-9) zijn allemaal Mercedessen :)

Alleen nu de F en de Z omdraaien
19=09710
20=09805
21=09804


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #3237 Gepost op: 6 december 2011, 17:55:12
Ik heb nog 2 vragen, waarschijnlijk gaat het hier om 2 voertuigen van de regio GLM.

Ik zag tijdje terug een (oudere) zwarte vw polo, met witte reflectie stiping met politie logo.
En een enkele blauw pit op de auto, op dezelfde manier gemonteerd als KLPD voertuigen.
Wat is dit voor soort voertuig? (deze kwam ik tijdje terug tegen tussen uddel en de A1 op de N302.)

Weet je zeker dat het een vw polo was? Bij de beschrijving die je geeft moet ik meteen denken aan enkele voertuigen van de regiopolitie Limburg-Zuid. Deze hebben enkele Ford Focussen en Ford Fusions in dienst (gehad) die voldoen aan het `signalement`. Voor zover ik weet zijn of waren deze voertuigen in dienst bij ondersteunende afdelinge zoals de Forensische Opsporing. Ik vermoed dat er wel enkele foto`s te vinden zijn in het topic `Overige politievoertuigen`
Senior GGP / Oost-Brabant


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3238 Gepost op: 6 december 2011, 17:58:12
Weet je zeker dat het een vw polo was? Bij de beschrijving die je geeft moet ik meteen denken aan enkele voertuigen van de regiopolitie Limburg-Zuid. Deze hebben enkele Ford Focussen en Ford Fusions in dienst (gehad) die voldoen aan het `signalement`. Voor zover ik weet zijn of waren deze voertuigen in dienst bij ondersteunende afdelinge zoals de Forensische Opsporing. Ik vermoed dat er wel enkele foto`s te vinden zijn in het topic `Overige politievoertuigen`

Ja het was een oudere polo.

De auto viel me om door de striping, kleur en soort auto-> oudere polo.
Ik vond het wel vreemd gezicht.. Had helaas geen tijd om foto te maken.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3239 Gepost op: 6 december 2011, 18:16:32
Kenteken is 20-VZF-1 volgens RDW.nl
De overige kentekens in die reeks (1-9) zijn allemaal Mercedessen :)

Dienst: RAVU
Roepnummer: 09-805
Soort voertuig: Coördinatie
Merk & type: VW Touran
Byzonderheden:
Maar op de foto staat 09-347 (foto waar kenteken niet duidelijk op staat) en niet 09-805 of mis ik iets?