Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1856644 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #3770 Gepost op: 24 juni 2012, 13:43:35

Op de foto gezet op de open dag van brandweer Renswoude, wiet weet van welk korps dit is, waar het voor dient, en waar de letters MLH voor staan.

MLH = Milieu haakarmbak en hij is van Veenendaal als ik het goed heb.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #3771 Gepost op: 24 juni 2012, 14:10:24
Van de week tegen gekomen een Renault Espace, met op de motorkap striping zoals dji, in het wit reflexi, achterop op de kofferklep striping zoals op het rugpand van de blauwe/gele politiejassen. Kon verder geen roepnummers oid zien in het passeren. Wie weet of het voertuig bij een instantie hoort of bij een particulier ?
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3772 Gepost op: 24 juni 2012, 14:27:52
UMCG samen met Limburg Noord?? Hoe zit dat??

Wat ik wel weet is dat ze samen de nieuwe rapids/ovd-g auto's hebben ingekocht, de mithubishi's


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #3773 Gepost op: 24 juni 2012, 15:04:51
MLH = Milieu haakarmbak en hij is van Veenendaal als ik het goed heb.

exact !


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #3774 Gepost op: 26 juni 2012, 00:32:29
De vrachtwagen behoort tot de DCA(diensten centrum ambulancezorg). De logistieke dienstverlener van UMCG ambulancezorg/ambulancezorg Fryslan en ambulancezorg Limburg-noord.

UMCG samen met Limburg Noord?? Hoe zit dat??

Volgens de webpagina http://www.umcgambulancezorg.nl/nl/site/diensten-centrum-ambulancezorg werkt DCA voor de UMCG Ambulancezorg en de Ambulancedienst Frysland. Als ik het verhaal daar lees lijkt Limburg-noord mij niet erg logisch, maar goed, het zou kunnen. Verwart Ba$h hier DCA niet met Axira?


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #3775 Gepost op: 26 juni 2012, 00:41:43
Gisteren in Enschede (vanuit de bus) gespot, een witte Smart met op de motorkap fluo-oranje striping in V-vorm. Op de zijkanten 2 banen fluo-oranje striping en op het dak een blauw balk (geen idee of er ook lampen in zaten). Op de zijramen en het achterraam een sticker met iets leek op VKR.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3776 Gepost op: 26 juni 2012, 00:55:50
Zoiets als dit?



Dan heb je de hele discussie nog te lezen over blauwe kapjes, het mag wel volgens de wet, maar men vind het niet kunnen, of iets dergelijks.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3777 Gepost op: 26 juni 2012, 00:59:16
Volgens de webpagina http://www.umcgambulancezorg.nl/nl/site/diensten-centrum-ambulancezorg werkt DCA voor de UMCG Ambulancezorg en de Ambulancedienst Frysland. Als ik het verhaal daar lees lijkt Limburg-noord mij niet erg logisch, maar goed, het zou kunnen. Verwart Ba$h hier DCA niet met Axira?

Nu klinkt het verhaal mij weer heel bekent in de oren. UMCG/Ambu Fryslân is partner van Axira, want het  Axira logo staat namelijk ook op de volgende pagina van UMCG ambu : http://www.umcgambulancezorg.nl/nl/site/ons-werk.
Volgende regio's zijn partner van Axira als ik verder doorlink via dat logo: Fryslân, UMCG, RAV IJsseland, Ambulance Oost en RAV Limburg noord.
Verklaart misschien ook de verschuiving van 2 van de 3 Ambulance+ MICU naar Limburg noord en IJsselland


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #3778 Gepost op: 26 juni 2012, 01:03:15
Zoiets als dit?

Dan heb je de hele discussie nog te lezen over blauwe kapjes, het mag wel volgens de wet, maar men vind het niet kunnen, of iets dergelijks.

Zo een inderdaad. Ging me niet zozeer om de blauwe balk die er op zit, kon alleen zo snel het voertuig niet plaatsen.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #3779 Gepost op: 26 juni 2012, 01:33:46
Wie weet waar de VW T5 Ambulanzmobile/Visser Hornis Silverline met kenteken 80-TN-TP heeft gereden tussen 2006 en 2012 en waar hij (zij?) nu onderdak is?
Alvast dank,
groet,
Paulg