Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1835234 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #6270 Gepost op: 6 april 2019, 18:58:34
Ja klopt, vond het altijd al bijzonder dat de regio's dat bijna nooit hadden. Zag je voornamelijk bij de LE en wat grotere korpsen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #6271 Gepost op: 7 april 2019, 09:53:01
Ten tijde van de Rijkspolitie had elke landgroep in Breda nummers voor luchtherkenning op de auto, en bij de AVD ook op de motoren...


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #6272 Gepost op: 24 juli 2019, 00:09:08
https://link.marktplaats.nl/m1436571710
Ik kom net deze ambulance tegen op marktplaats. De ambu heeft een nieuw(er) kenteken en staat als bedrijfsauto geregistreerd, dus ik vermoed dat dit voertuig de laatste jaren in gebruik is geweest bij een particuliere ambulance dienst.

Helaas kan ik het logo en bedrijfsnaam niet goed lezen, wie weet waar deze ambu dienst heeft gedaan. alvast dank.  :)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #6273 Gepost op: 24 juli 2019, 09:32:23
https://link.marktplaats.nl/m1436571710
Ik kom net deze ambulance tegen op marktplaats. De ambu heeft een nieuw(er) kenteken en staat als bedrijfsauto geregistreerd, dus ik vermoed dat dit voertuig de laatste jaren in gebruik is geweest bij een particuliere ambulance dienst.

Helaas kan ik het logo en bedrijfsnaam niet goed lezen, wie weet waar deze ambu dienst heeft gedaan. alvast dank.  :)

Het is in elk geval ook een oude ambulance van de regio Gelderland-Midden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6274 Gepost op: 7 september 2019, 12:36:12
Vandaag bij de Nationale Indië Herdenking in Roermond mooi beeld gehad bij politiebureau Roermond: Amarok van KMAR, Amarok van EODD en Amarok van Politie langs elkaar. Welke dienst binnen de politie gebruikt de Amarok (en betrokken is/kan zijn? Want weet hier nergens een eenheid hier in de regio die een Amarok heeft.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #6275 Gepost op: 7 september 2019, 13:19:44
De beredenen gebruiken de Amarok o.a. om de paardentrailer te trekken, waren er beredenen?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6276 Gepost op: 7 september 2019, 20:12:55
Misschien dat ze er wel waren maar geen paardentrailer of paarden gezien in ieder geval.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #6277 Gepost op: 8 september 2019, 10:02:39
Misschien van de Water-afdeling van de LE? Die hebben nog al eens een boottrailer te trekken...


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #6278 Gepost op: 10 september 2019, 00:59:01
Verwacht niet dat afdeling water er is geweest, zoveel water is er rondom het monument ook weer niet  ;)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #6279 Gepost op: 15 oktober 2019, 18:25:52
Vandaag bij de Nationale Indië Herdenking in Roermond mooi beeld gehad bij politiebureau Roermond: Amarok van KMAR, Amarok van EODD en Amarok van Politie langs elkaar. Welke dienst binnen de politie gebruikt de Amarok (en betrokken is/kan zijn? Want weet hier nergens een eenheid hier in de regio die een Amarok heeft.

De politie academie locatie ossendrecht rijden er ook rond. Rijden vaak bij trainingen achter enkele ME bussen aan in de regio rond ossendrecht.