Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1842981 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #90 Gepost op: 5 maart 2006, 12:57:19
ik was gister in flevoland en daar zag ik een mercedes sprinter pick up, met een huif rijden met striping en lichtbalk het was een politiewagen, maar heeft daar iemand een foto van? vraag me af waar ie voor gebruikt word

dt is de foto; van www.flitsservice.nl

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #91 Gepost op: 5 maart 2006, 13:16:57
ik was gister in flevoland en daar zag ik een mercedes sprinter pick up, met een huif rijden met striping en lichtbalk het was een politiewagen, maar heeft daar iemand een foto van? vraag me af waar ie voor gebruikt word
Inmiddels voorzien.  ;)
http://www.flitsservice.nl/algemeen/index_html/index_repo.html?http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=2561

Onderste foto.


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #92 Gepost op: 7 maart 2006, 18:37:04
Ik had een vraagje,

Vanmiddag zag ik op de Coolsingel in Rotterdam, 3 nieuwe Fiat doblo's rijden. HH 90.1 HH 90.2 HH 90.3.
Weet iemand waar dat voor staat ?


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #93 Gepost op: 7 maart 2006, 18:39:42
Ik had een vraagje,

Vanmiddag zag ik op de Coolsingel in Rotterdam, 3 nieuwe Fiat doblo's rijden. HH 90.1 HH 90.2 HH 90.3.
Weet iemand waar dat voor staat ?

eehh.  Hoge Heren  ;) :D ;D

Sorry Christian, ik weet het niet maar denk dat een van de heren Rotterdam het ons wel zullen kunnen zeggen. Misschien wel met foto's.

Aaldert


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #94 Gepost op: 7 maart 2006, 20:35:22
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #95 Gepost op: 9 april 2006, 21:30:13
Dit voertuig kwam ik tegen in de Rotterdamse Waalhaven.
Er staat op Feuerwehr Hamburg, heeft die daar ook echt dienst gedaan ?
Weet iemand misschien waarvoor die nu gebruikt wordt ?

[verwijderd door de beheerder]


Rene112

  • Gast
Reactie #96 Gepost op: 9 april 2006, 22:10:24
Dit voertuig kwam ik tegen in de Rotterdamse Waalhaven.
Er staat op Feuerwehr Hamburg, heeft die daar ook echt dienst gedaan ?
Weet iemand misschien waarvoor die nu gebruikt wordt ?

Dit type tankautospuit (en ook in deze kleur RAL3024) heeft zeker in Hamburg dienst gedaan.
Het is een voertuig van begin 80'er jaren schat ik zo.

Misschien is het voertuig nog in gebruik en hoort een bij een ploeg brandweermensen uit Hamburg die aan het oefenen waren  bij Risc... of deelnamen aan een marathon?  ;)

Als het voertuig niet meer in gebruik is in Hamburg en voor "de handel" onderweg was... is het een beetje vreemd dat het wapen van Hamburg er nog op zit.

groeten,
René de Caluwé


Michelle1983

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 9 april 2006, 22:25:15
Gezien het kenteken zal het voertuig in ieder geval niet meer in dienst zijn van de Feuerwehr Hamburg, aangezien het kenteken voor Hansestadt Bremen is. Daarnaast is het ook een vrij recent kenteken. Bij een aantal vrijwillige korpsen binnen Hamburg is het voertuig inderdaad gebruikt en heel soms wordt deze nog gebruikt. Maar deze dus niet meer in Hamburg.


Bart S

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 9 april 2006, 22:34:08
Gezien het kenteken zal het voertuig in ieder geval niet meer in dienst zijn van de Feuerwehr Hamburg, aangezien het kenteken voor Hansestadt Bremen is. Daarnaast is het ook een vrij recent kenteken. Bij een aantal vrijwillige korpsen binnen Hamburg is het voertuig inderdaad gebruikt en heel soms wordt deze nog gebruikt. Maar deze dus niet meer in Hamburg.
Ik mis volgens mij ook wat onderdelen, onderaan bij de treden lagen volgens mij drie van die dikke opzuigbuizen ofzo.... is dit trouwens een 1017 LF16?


Michelle1983

  • Gast
Reactie #99 Gepost op: 10 april 2006, 11:26:03
Mis inderdaad onderdelen, die opzuigbuizen, ladders op het dak. En daarnaast nog wat striping op voor- en zijkant.

Voertuig: Mercedes-Benz/Bachert LF16/8-HANSA. 1017 is het niet, kan een 1019AF of 1022AF zijn. HANSA = Hamburger Automatikgetriebenes Normbeladenes Standardlöschfahrzeug der Achtziger Jahre