Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1842914 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #4320 Gepost op: 25 april 2013, 23:30:40
Gisterenavond op de A20 bij Gouda een Setra bus zien rijden (donkerblauw/zwart), met naar mijn idee rondom bovenaan de rand ledflitsers. Verder onopvallend, dus misschien is het helemaal niks..... Iemand een idee, of komt het bekend voor??
Was het niet een VIP-bus van Beuk, die is donkerblauw. De koninklijke bus is overigens geen Setra, want "steunt elkaar, koop Nederlandse waar", de vorige was een DAF/Den Oudsten, de huidige een VDL, voor zover ik weet.
Gr Paulg


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #4321 Gepost op: 26 april 2013, 14:04:56
Zal wel niet, want  zwart of donkerblauw is voor mij anders.

Wel is de koninklijke bus op dat tijdstip van woerden naar den haag gebracht

Misschien dat ze dan nog een tweede bus hebben, maar deze was iets kleiner (op het oog dan) dan de standaard bus en ik had dan wel het kroontje herkend. Zal dinsdag de tv in de gaten houden, misschien dat hij langsschuift.

En van Beuk was het denk ik ook niet, ken de bus (zie hem af en toe rijden) en daar staat dan ook echt Beuk op en deze was "kaal". Shoot, reed iets te hard  e050 en was bezig met een verplaatsing over de rijstroken zoals het normaal gaat bij knp Gouwe.  om een kenteken te onthouden (wel iets met BB geloof ik, maar dat zegt niks denk ik).

Bedankt voor het meedenken.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #4322 Gepost op: 29 april 2013, 21:01:49
Wie weet er meer over deze Polo?


Foto: Rob Franken
http://www.at5.nl/gespot/100708/shell-tankwagen-in-de-berm-schipholweg
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4323 Gepost op: 29 april 2013, 21:36:28
Politie Noord-Holland, District Kennemerland, Bureau Haarlemmermeer, locatie Hoofddorp  ;)

Voorzien van twee Federal Signal lampen and that's it.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #4324 Gepost op: 29 april 2013, 21:54:38
Waar dienen deze voertuigen voor. De eerste is geklikt bij het politiebureau in Diemen en de tweede in Amsterdam bij een politiebureau. Beide vandaag gefotografeerd.




sylvester1986

  • Gast
Reactie #4325 Gepost op: 29 april 2013, 22:21:16
Politie Noord-Holland, District Kennemerland, Bureau Haarlemmermeer, locatie Hoofddorp  ;)

Voorzien van twee Federal Signal lampen and that's it.
De FedSig LM400 ;)


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #4326 Gepost op: 29 april 2013, 22:27:21
Lijkt wel wat op deze, alleen een ander kenteken?

Nee betreft totaal wat anders, de één is een bus van de Marechaussee, en de ander, ja dat weten we nog niet ;)


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #4327 Gepost op: 29 april 2013, 22:28:46
Nee betreft totaal wat anders, de één is een bus van de Marechaussee, en de ander, ja dat weten we nog niet ;)
I know, daarom heb ik de reactie ook al weer verwijderd....  ^-^


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #4328 Gepost op: 30 april 2013, 02:07:27
Waar dienen deze voertuigen voor. De eerste is geklikt bij het politiebureau in Diemen en de tweede in Amsterdam bij een politiebureau. Beide vandaag gefotografeerd.



Niet zenuwachtig worden, gewoon voertuigen van een verhuurbedrijf, waarschijnlijk Diks, en bedoeld om op 30 april personeel te vervoeren.  :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4329 Gepost op: 30 april 2013, 07:43:29
Niet zenuwachtig worden, gewoon voertuigen van een verhuurbedrijf, waarschijnlijk Diks, en bedoeld om op 30 april personeel te vervoeren.  :D

Amsterdam huurt altijd véél personenbusjes in bij grote festiviteiten in & rond de hoofdstad.  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !