Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1835364 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jack192

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #6230 Gepost op: 19 september 2018, 18:05:34
Ambulance | Medical Assistance | MP-JT-10
Eerst maar es een duidelijke foto  998765. Mogelijk een nieuwe particuliere evenementen service. Ik dacht eerst dat de motor mogelijk was overgenomen van een Franse evenementen dienst, maar is gewoon nieuw in NL geleverd.

Hartelijk dank! Weet je ook wie de eigenaar is toevallig? Ik heb in mijn eerste bericht niet veel informatie gegeven, maar de wijze waarop deze begeleiding verliep was zeer ernstig. Voor mijn auto werd o.a. een oude vrouw tot stoppen gedwongen (hard fluiten en motor er voor gooien) waarna de wielrenners rustig door konden rijden.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #6231 Gepost op: 19 september 2018, 18:27:17
Hartelijk dank! Weet je ook wie de eigenaar is toevallig? Ik heb in mijn eerste bericht niet veel informatie gegeven, maar de wijze waarop deze begeleiding verliep was zeer ernstig. Voor mijn auto werd o.a. een oude vrouw tot stoppen gedwongen (hard fluiten en motor er voor gooien) waarna de wielrenners rustig door konden rijden.
Helaas, die foto vond ik na wat simpel googlen. De motor heeft meerdere star of life symbolen, dus daardoor dacht ik particuliere ambu dienst.

Maar als ik je verhaal verder hoor denk ik dat het een van de vele motor begeleiders is.
Na wat googlen komen er diverse types motoren voorbij, waarvan sommige best eens Ex politie zouden kunnen zijn.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #6232 Gepost op: 20 september 2018, 21:27:21
Op welk  medisch gebied zou een ambulancechauffeur begeleiding kunnen geven. Een ambulancechauffeur is, samen met een ambulancepleeg onderdeel van een ambulanceteam. Daarbuiten is het gewoon een lekenhulpverlener.
er zijn diverse particuliere ambulance diensten die met vrijwilligers  tijdens evenementen aanwezig zijn, zou deze pleeg ook kunnen zijn.

daarnaast zag ik dat hij een bedrijfje heeft, medical assistance Nijmegen, dus mogelijk werkt hij als onder aannemer voor de wat grotere particulieren diensten die tijdens de boels ladies tour het medische deel hebben verzorgt.

de man werkt als pleeg op de motor, ambu, en solo bij rav gelderland zuid, en heeft kennelijk een eigen particulieren ambu dienst dus zo ''leek '' is hij nou ook weer niet.  998765


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #6233 Gepost op: 21 september 2018, 10:35:18
er zijn diverse particuliere ambulance diensten die met vrijwilligers  tijdens evenementen aanwezig zijn, zou deze pleeg ook kunnen zijn.

...


Dank. Ik las echter in de vorige post dat het ging om een ambulancechauffeur. Dat is echt iets anders dan een AVP. Verder vind ik wat van die vele bedrijfjes die "medische" zorg leveren. Maar dat is niet voor dit topic.
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #6234 Gepost op: 21 september 2018, 14:51:42
Dank. Ik las echter in de vorige post dat het ging om een ambulancechauffeur. Dat is echt iets anders dan een AVP. Verder vind ik wat van die vele bedrijfjes die "medische" zorg leveren. Maar dat is niet voor dit topic.
Ik had ook inderdaad motor ambulance chauffeur in het bericht gezet, miss wat ongelukkig gekozen, maar er zit toch altijd een pleeg op de ambulance motor ?  998765

de vraagsteller beschrijft de persoon op de motor als iemand die met een fluitje rondrijd, en toeschouwers blokt...  dat klinkt niet echt als medische begeleding.

het word me niet helemaal duidelijk in wat voor functie deze motor meereed, op medisch gebied, of als motorbegeleiding.  ;)


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #6235 Gepost op: 21 september 2018, 15:46:54
Ik had ook inderdaad motor ambulance chauffeur in het bericht gezet, miss wat ongelukkig gekozen, maar er zit toch altijd een pleeg op de ambulance motor ?  998765

de vraagsteller beschrijft de persoon op de motor als iemand die met een fluitje rondrijd, en toeschouwers blokt...  dat klinkt niet echt als medische begeleding.

het word me niet helemaal duidelijk in wat voor functie deze motor meereed, op medisch gebied, of als motorbegeleiding.  ;)

In de regio Nijmegen zat/zit er altijd een duo op de motor, pleeg en sjoof. Vandaar.
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #6236 Gepost op: 21 september 2018, 17:13:10
Maar eigenlijk hebben we geen idee wie of wat er op deze motor zat en zijn we aan het speculeren toch?


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #6237 Gepost op: 21 september 2018, 19:51:11
Lijkt me sterk dat de eigenaar zijn medical assistance motor met flitsers erop en eraan uit gaat lenen.

En ik weet indd niet wat de organisatie van Boels ladies tour 2018 aan (medische) motor begeleding heeft ingehuurd. nogmaals, als jij het precieze antwoord wel weet, tik het ff neer.  ;)


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #6238 Gepost op: 22 september 2018, 10:25:21
Dit bericht gaat over voertuigen, niet over de berijder. Graag weer ontopic, irrelevante berichten zoals namen van de mogelijke bestuurder zijn verwijderd.


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #6239 Gepost op: 20 oktober 2018, 22:48:19
wie weet meer over deze Alfa Romeo 156 1.8 TSpark. Volgens RDW sinds september 2000 geregistreerd en toegelaten. Is het echt een vm. Carabinieri voertuig of een film-nepper of zoiets? Ik kan me amper voorstellen dat de Italianen een herkenbaar voertuig zó buiten dienst stellen. (Alhoewel, je weet het nooit in Italië  ;)