Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1856227 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #970 Gepost op: 14 november 2008, 17:05:39
Hier staat een en ander over de dienst: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,14737.0.html

Ben er alleen even niet zeker van of het nu van de RAD of de GHOR is.
Het is wel een GHOR roepnummer in ieder geval (beginnend met een 8 ).
Wederom bedankt! ;)
Dat GHOR-roepnummer wist ik, en maakte me juist zo nieuwsgierig ^-^
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #971 Gepost op: 18 november 2008, 14:49:13
Op dezelfde site staat ook een foto van de hekkencontainer. Opvallend is dat deze niet is gespoten in de 'normale' kleuren cq. striping maar in een blauw gele kleurstelling. Iemand enig idee waarom dit is?



Deze bakken zijn ooit overgenomen van de gem.Hilversum, vandaar dat de Hilversumsekleuren er nog opzitten.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #972 Gepost op: 18 november 2008, 17:20:04
Deze bakken zijn ooit overgenomen van de gem.Hilversum, vandaar dat de Hilversumsekleuren er nog opzitten.

Dat waren de vorige toch? Die van het ''afzetsysteem'' (van de oude Volvo). Op de nieuwe MAN zit een ander systeem als wat op de Volvo's zat. Zo te zien zijn dit nieuwe bakken.....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #973 Gepost op: 18 november 2008, 18:22:13
De blauw-gele zijn ex H,sum ;)
Zo was de oude calamiteitencontainer afkomstig van een verhuisbedrijf.
Via een kennis van mij, chauffeur van de calacont, gaat men bij de politie Amsterdam over op MAN vrachtwagens. Dit omdat deze ook uit de VAG stal komen net als de golfjes,


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #974 Gepost op: 26 november 2008, 16:40:23
zag vandaag een auto van de bloedbank rijden met zwaalichten en sirene. Hij reed op de rondweg van dordrecht en kwam van de oprit bij het ziekenhuis maar nu is mij vraag mag deze met zwaailicht en sirene rijden :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #975 Gepost op: 26 november 2008, 16:58:37
zag vandaag een auto van de bloedbank rijden met zwaalichten en sirene. Hij reed op de rondweg van dordrecht en kwam van de oprit bij het ziekenhuis maar nu is mij vraag mag deze met zwaailicht en sirene rijden :)


Probeer de zoekfunctie eens......... En even uit het incidentmanagementtopic gehaald...... :-X

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,21130.0.html
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Matthieu

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #976 Gepost op: 26 november 2008, 21:08:14
Dat idee had ik ook niet hoor ;) Mocht het je ooit nog 'ns te binnen schieten, hoor ik het graag! O0

Wat de GHOR in Kennemerland betreft, klopt de nummering wel degelijk met het rijtje:
801-805 OvDG
820 Ambu-team
830 SIGMA
840 HS-GHOR
850 RGF
860 HAB


Aan je lijstje kan je ook de 831 SIGMA-Zuid toevoegen; we hebben sinds afgelopen donderdag eindelijk ook weer een voertuig.  :D :D :D
Matthieu Berrevoets Coördinator Verbindingen Rode Kruis Afd. Amstelveen 35-21 EHV-er Rode Kruis Afd. Amstelveen


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #977 Gepost op: 26 november 2008, 21:16:05
Aan je lijstje kan je ook de 831 SIGMA-Zuid toevoegen; we hebben sinds afgelopen donderdag eindelijk ook weer een voertuig.  :D :D :D
Dat werd wel 'ns tijd geloof ik he ;D Moest 'ie uit Spanje komen? >:D :D

Heb je er een foto van toevallig?
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Bart S

  • Gast
Reactie #978 Gepost op: 29 november 2008, 17:52:34
Volgens betrouwbare bron komt deze zeer waarschijnlijk op post Zaandam, met roepnummer 13-192.
Dit omdat de huidige 13-192 (hieronder) vandeweek is overleden....



En inmiddels staat de T5 met container in Zaandam als ik het goed heb. Helaas met grijze bumper....


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #979 Gepost op: 29 november 2008, 18:47:24
En inmiddels staat de T5 met container in Zaandam als ik het goed heb. Helaas met grijze bumper....

Ah kijk eens aan  :)