Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1856205 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1480 Gepost op: 23 oktober 2009, 11:50:23


Wie weet deze haakarmbak te staan, een VWH. regio Amsterdam Amstelland
pier Afrika ??

En dan de 13-9282 ook nog, de landelijke bevoorradingsunit van de regio Amsterdam kazerne
Pier Afrika ?



Bedankt

De VHW is volgens mij van Amstelveen, als ik de omgeving herken is de foto gemaakt in Uithoorn. Zowel Uithoorn als Aalsmeer maken gebruik van die container voor het afvoeren van oefenauto's.

De verzoringsunit staat inderdaad op Pier Afrika
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Reactie #1481 Gepost op: 23 oktober 2009, 22:14:32
Hoi williamhartshoorn deze container de 9298 behoord aan de RVHV toe dit is binnen de brw a,dam  de regionale tak van de brw amsterdam stond afgelopen zondag op het stadionplein samen met de andere verzorgings container ivm de marathon


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1482 Gepost op: 23 oktober 2009, 23:04:04
De VHW is volgens mij van Amstelveen, als ik de omgeving herken is de foto gemaakt in Uithoorn. Zowel Uithoorn als Aalsmeer maken gebruik van die container voor het afvoeren van oefenauto's.

De verzoringsunit staat inderdaad op Pier Afrika

foto is inderdaad in uithoorn gemaakt op de open dag ja!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1483 Gepost op: 24 oktober 2009, 07:13:04
Top !! bedankt

William


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1484 Gepost op: 26 oktober 2009, 06:48:54
Volgende,  ;)

Deze Sprinter is er in 2007 uit gegaan heeft toen ook bij de BCA autoveiling in Barneveld gestaan en is geveild, In Uithoorn kwam ik hem 2 weken terug weer tegen nu met nieuw roepnummer. Wie weet waar hij momenteel staat het is de ex 59587



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1485 Gepost op: 26 oktober 2009, 10:35:31
Volgende,  ;)

Deze Sprinter is er in 2007 uit gegaan heeft toen ook bij de BCA autoveiling in Barneveld gestaan en is geveild, In Uithoorn kwam ik hem 2 weken terug weer tegen nu met nieuw roepnummer. Wie weet waar hij momenteel staat het is de ex 59587



Zo te zien is dat de oude ''Ordonnance'' bus van kazerne Pieter. Ding rijd nog steeds rond echter staat er op Pieter nu twee nieuwe Opel Movano's.
Ik weet niet beter of dit soort busjes werden gebruikt door Pier Afrika en werden gebruikt bij pechgevallen.
Misschien dat het nu een  gewone dienstbus is. Zal vanmiddag / morgen even op m'n lijstje kijken!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #1486 Gepost op: 26 oktober 2009, 12:03:35
Als ik me niet vergis is dit het oude piketmonteurs voertuig, deze heeft namelijk een dubbelcabine en de Ordonnance had/heeft dat niet.
Zag vorige week een autotransporter van de veiling met op z'n rug een oude WO/A-wagen richting Barneveld gaan.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1487 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:10:21
Als ik me niet vergis is dit het oude piketmonteurs voertuig, deze heeft namelijk een dubbelcabine en de Ordonnance had/heeft dat niet.
Zag vorige week een autotransporter van de veiling met op z'n rug een oude WO/A-wagen richting Barneveld gaan.

dan ga ik morgen als het licht is wel weer even kijken of hij er nog staat,
wel zag ik van de week een busje T4 staan weet niet waar die vandaan kwam maar zou morgenochtend vroeg even gaan kijken of er nog wat roods staat naast alle auto's van de DSB die daar geveild worden
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1488 Gepost op: 26 oktober 2009, 21:09:25
Zo te zien is dat de oude ''Ordonnance'' bus van kazerne Pieter. Ding rijd nog steeds rond echter staat er op Pieter nu twee nieuwe Opel Movano's.
Ik weet niet beter of dit soort busjes werden gebruikt door Pier Afrika en werden gebruikt bij pechgevallen.
Misschien dat het nu een  gewone dienstbus is. Zal vanmiddag / morgen even op m'n lijstje kijken!

''Dienstbus Pier Afrika, oud roepnummer 587''
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #1489 Gepost op: 26 oktober 2009, 21:38:22
Weet iemand welk roepnummer bij deze VZA-wagen heeft gehoord?



Foto gemaakt bij De Vries Hoogeveen
Geloof niet alles wat je denkt.