0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.
Op de momenten dat ik bij Roteb kom, is er meestal geen personeel aanwezig, dus dat navragen gaat 'm niet worden. Vandaag overigens nog een paar plaatjes geschoten. Ik blijf het vreemd vinden. Op de sticker staat bouwjaar 2001. Het kenteken (zonder Europa-teken, maar met "nieuwe" lettertype R) komt uit 1997, met twee verschillende koplampunits en een perfect ogend interieur (ziet er spiksplinternieuw uit) en de autoradio zit er nog in..
NTSJ zijn ook plaklettertjes van de Halfords ....NaTaSJa Ik denk niet dat dit een HV-voertuig is (geweest), hoogstens gebruikt voor (film)opname's
Er zit een zwart plaatje/sticker boven het knipperlicht op het rechter voorscherm (stuk plaatwerk boven het rechter voorwiel) kan iemand lezen wat daar op staat?
Dit is de nieuwe 17146 en hij is uiterlijk inmiddels "af". Zag hem vandaag rijden (buiten dienst nog) op de A16 bij Hendrik Ido Ambacht.
Nieuwe ambulance mercedes sprinter 3.0 v6Filmpje: bmu20Ik kwam dit filmpje tegen op youtube. weet iemand van welke regio deze ambulance is, en waarvoor hij gebruikt word?